Be safe izi Combi bilstol

FrøkenM

Forumet er livet
Er det noen av dere som har det sete? Vi kjøpte det til lillegutt i dag og håper vi har gjort et godt kjøp..Kjøpte det på tilbud på barnas hus[:)]
Hva slags erfaringer har dere med det  setet?

Litt utenom det du spurte om, men skal kjøpe samme stolen på barnas hus, men har ikke sett ordentlig på fargen... Var den fin? [:)] Kan du ta et bilde av den så jeg får se? [:)]

ORIGINAL: ~Re:Play~

Litt utenom det du spurte om, men skal kjøpe samme stolen på barnas hus, men har ikke sett ordentlig på fargen... Var den fin? [:)] Kan du ta et bilde av den så jeg får se? [:)]

ja synes den var veldig fin..var sort da..bilde ja? vi har fått satt den i bilen(etter mye styr..hehe) Så orker ikke ut å ta bilde nå desverre[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

har d t Katarina å e spuerfornøyd m d

Vet du om den har isofix, og er bakovervent?

ORIGINAL: Najila

ikkje isofix
å d kan brukes begge veian

ORIGINAL: Najila

ikkje isofix
å d kan brukes begge veian

Takk![:)]

ORIGINAL: siric

ORIGINAL: ~Re:Play~

ja synes den var veldig fin..var sort da..bilde ja? vi har fått satt den i bilen(etter mye styr..hehe) Så orker ikke ut å ta bilde nå desverre[:)]

Ok, jeg trodde den var grå... [8D] Så så grå ut i annonsen. [:D]

Hmmm når du sier det så var det kanskje mørkegrått..Nå ble jeg usikker..[;)]

HTS har ingen bakovervendte stoler i gruppen over babysetene med isofix, så svaret er nei [;)]

Damer! Husk at det ER veldig viktig å prøve setene i bilen før man handler. Det er mange som opplever iZi Combi som bratt i bilen(det kan være stor forskjell fra bil til bil siden baksetene ikke er likt bygd opp). Har man første kjøpt et sete kan det være vanskelig å få byttet det inn igjen.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

HTS har ingen bakovervendte stoler i gruppen over babysetene med isofix, så svaret er nei [;)]

Damer! Husk at det ER veldig viktig å prøve setene i bilen før man handler. Det er mange som opplever iZi Combi som bratt i bilen(det kan være stor forskjell fra bil til bil siden baksetene ikke er likt bygd opp). Har man første kjøpt et sete kan det være vanskelig å få byttet det inn igjen.

Hmm ja vi prøvde desverre ikke sete i bilen først og synes nå det virker litt bratt i bilen ja[8|]

ORIGINAL: siric

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Hmm ja vi prøvde desverre ikke sete i bilen først og synes nå det virker litt bratt i bilen ja[8|]

Hvis dere kjøpte det i går og du ringer i dag så kanskje det er en ørliten sjanse for at dere får byttet det.

Har hatt det setet i 1 1/2 år nå, og vi er knallfornøyde med det!

Uansett hvor mange andre som er knallfornøyde med setet hjelper det lite om det ikke passer skikkelig i bilen til trådstarter dessverre..

Back
Topp