M Mamalou Elsker forumet 23 Sep 2009 #1 Har lurt ei stund på om det er deg eller Julie Anker Hansen på bildet?[:)]
M Mamalou Elsker forumet 23 Sep 2009 #3 Oh my, syns dere ligner synnsykt[:D] Veldig positivt ment[;)]
M Mamalou Elsker forumet 23 Sep 2009 #5 ORIGINAL: Bdancer nja akkurat på de bildene. men ikke på disse: Jeg synes fortsatt det ligner utifra avataren[:)]
ORIGINAL: Bdancer nja akkurat på de bildene. men ikke på disse: Jeg synes fortsatt det ligner utifra avataren[:)]
Årolilja Forumet er livet 23 Sep 2009 #7 Jeg tenker alltid "Lena" når jeg ser avataren for du ligner på en gammel klasseveninde av meg [:D]
R Ruby Gloom Elsker forumet 24 Sep 2009 #9 Hehe, ja den har jeg ikke koblet før, men du ligner ganske på Sallyi H&A. Akkurat den er jo ikke så dum, dere er begge kjempe vakre! [:D]
Hehe, ja den har jeg ikke koblet før, men du ligner ganske på Sallyi H&A. Akkurat den er jo ikke så dum, dere er begge kjempe vakre! [:D]
M malaygos Andre møte med forumet 24 Sep 2009 #10 hvem er det hun gifter seg med der? sally i home altså
lills Gift med forumet 24 Sep 2009 #11 JA!!!!!!! Hun er dødslik Sally! Hehe.. Det har jeg sagt tidligere! [:D][:D][:D]
_Nanne_ Forumet er livet VIP 24 Sep 2009 #12 ORIGINAL: Thothamon.. Syntes du er helt lik hun ene madammen i Home and away Har jeg og tenkt hver gang jeg ser avataren din[:D]
ORIGINAL: Thothamon.. Syntes du er helt lik hun ene madammen i Home and away Har jeg og tenkt hver gang jeg ser avataren din[:D]