Hva tenker dere om å kjøpe en slik brukt?
Blir de fortere "slapp"?
Blir de fortere "slapp"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir de fortere "slapp"?
Noen som har erfaring med BBhugme?
Koster jo litt, så vil høre litt erfaringer før man investerer i en.
Vurderer sterkt å kjøpe den dette svangerskapet
se på bildene på denne linken fra Jollyroom. Bla deg bortover så ser du hvordan den kan brukes til amming https://www.jollyroom.no/mamma/gravidprodukter/gravidputer/bbhugme-gravid-og-ammepute-graSå gravid puten kan man bruke til amming også?Den blir ikke lang og uhåndterlig?
Jeg har allerede bestilt den, er 9+3, venter med å hente den til jeg har vært på tul tho - den ligger å venter på bensinstasjon enn så lengeVurderer også å kjøpe! Hvor tidlig begynte dere å bruke den?
Noen som har erfaring med BBhugme?
Koster jo litt, så vil høre litt erfaringer før man investerer i en.
Vurderer sterkt å kjøpe den dette svangerskapet
Vurderer også å kjøpe! Hvor tidlig begynte dere å bruke den?
Dette er femte svangerskapet min brukes til. Den er fortsatt helt fin. Kan stramme den så mye man vil med de festene på sideneHva tenker dere om å kjøpe en slik brukt?
Blir de fortere "slapp"?
Vurderer også å kjøpe! Hvor tidlig begynte dere å bruke den?
Blir de fortere "slapp"?
Om den blir slapp, er det bare å bade den i badekaret så vil kulene utvide seg igjen : )
Jeg har kjøpt brukt og sparte mye penger på det. Kjøpte meg bare nytt trekk istedenfor.
Noen skriver "Pene brukt" så ville gått for de.
Kjøpte en brukt en funket veldig bra!
Men så man kunne kjøpe sånn baby pod(?) også
JA!! Det er et hel***** og få inn den puta inn i trekketJa, har kjøpt det, men syntes den var veldig vanskelig å få puta inni
JA!! Det er et hel***** og få inn den puta inn i trekket
La oss få film av detteHar funnet en god teknikk jeg, men det ser dessverre ut som om jeg driver og rævkjører en diger larve når jeg holder på
La oss få film av dette