BBhugme

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har erfaring med BBhugme?
Koster jo litt, så vil høre litt erfaringer før man investerer i en.

Vurderer sterkt å kjøpe den dette svangerskapet:)

Den reddet bekkenet mitt!!!! Kjøp kjøp!!!

Jeg har akkurat bestilt for et par dager siden, husker jeg savnet en slik pute forrige gang! Håper den er så bra som alle sier den er

Har lånt bort min til en venninne jeg egentlig ikke har lyst til å dele nyheten med ennå. Veldig dilemma da ryggen allerede har begynt å gjøre vondt..

Kjøp BBhugme! Seriøst verdt pengene

Den som heter nursing pillow er kortere tror jeg og er til amming mens den som heter pregnancy pillow er samme som de første bbhugme putene som kom på markedet - lenger i størrelsen. Husker de reklamerte med at man kunne bruke gravidputen til amming og. Sikkert endret nå for å selge mer av den nye ammeputen. Holder med gravidputen synes jeg :wacky:

3 stk svarte samtidig :laughing002

Den som heter nursing pillow er kortere tror jeg og er til amming mens den som heter pregnancy pillow er samme som de første bbhugme putene som kom på markedet - lenger i størrelsen. Husker de reklamerte med at man kunne bruke gravidputen til amming og. Sikkert endret nå for å selge mer av den nye ammeputen. Holder med gravidputen synes jeg :wacky:

Så gravid puten kan man bruke til amming også?Den blir ikke lang og uhåndterlig? :cat:

Så gravid puten kan man bruke til amming også?Den blir ikke lang og uhåndterlig? :cat:

Åh jo, det blir den :P Uansett en dårlig ammepute fordi den er for myk og babyen sklir av og blir liggende mellom puta og kroppen din. Men som gravidpute er den helt topp :)

Takknemmelig for alle svar :cat:
Hva anbefaler du?
Har ikke prøvd noen av de :D jeg så på de, men følte ikke jeg trengte når jeg var gravid sist. Hørt mye bra om gravidputen da :) Som ammepute brukte jeg cozyfix og uten den hadde jeg sikkert ikke klart å amme :p

Den er en «must have»! Helt fantastisk. Bruker den fremdeles til tider, etter fødsel med nr 1 brukte jeg den en del til amming. Nå skal den vel snart frem på ny :D

Noen som har erfaring med BBhugme?
Koster jo litt, så vil høre litt erfaringer før man investerer i en.

Vurderer sterkt å kjøpe den dette svangerskapet:)
Ikke noe å lure på, kjøp den - jo før jo heller! Elsker min, og er fremdeles sur på meg selv for at jeg drøyde så lenge med å kjøpe sist jeg var gravid:hilarious:

Back
Topp