Bbhugme..

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Er den verdt pengene? Vurderer kjøpe den. Kjenner jeg allerede trenger å ha pute mellom bena og støtte under magen, selv om den ikke er stor. Hvis ikke får jeg vondt i hoftene og ryggen :)

Jeg kjøpte en privat som knapt var brukt til 750,- . Syns absolutt den er verdt det. Har iallefall blitt veldig glad i den :)

De har en på kid til 350kr som jeg Synes er god! Er mer en ammepute, men den fungerer som begge Synes jeg [emoji4]

Jeg kjøpte ny og brukte den mye under forrige sv (2016) og begynt å bruke den allerede nå. Syns den er verdt det :)

Jeg kjøpte på salg tidligere i år og har allerede forelsket meg. Aner ikke hvordan den kommer til å funke som ammepute (om jeg bruker den som det), men herregud så deilig den er i senga!

Høres bra ut! Skal se om jeg finner en brukt en på Finn. Spare litt penger :D

Høres bra ut! Skal se om jeg finner en brukt en på Finn. Spare litt penger :D
Ja, det er alltid kjekt. Eller så har vel Babyshop 25% på varer i fysiske butikker tom i morgen hvis du er VIB-medlem (det kan du bli i butikken). Det hjelper på. Og jeg tror jeg så den til ca 1000kr på mimmis.no i dag (green friday) hvis du ikke har i nærheten. Fortsatt litt dyrere enn om du finner den til 750 brukt som hun over her skriver, da. Men Babyshop har sånn salg på en til to varer innimellom, bortsett fra Stokke, Emmalgjuna, Buggabo ca, så det er smart å være meldem der og få epost innimellom :)

Jajajaja! Så absolutt [emoji1]

Jeg synes faktisk ikke den var helt verdt pengene, og har brukt den veldig lite. Jeg synes den blir for høy, og sliter litt med muskulaturen rundt hoftene når jeg bruker den. Jeg sover med egen dobbeldyne og fortrekker faktisk å ha deler av den under magen og mellom beina. Det kan jo hende puten blir mer praktisk når jeg får større mage, men så langt bruker jeg den ikke :)

Jeg ble dritskuffa over den jeg kjøpte brukt! Synes den lukta spy/oppkast - fra et bestemt sted - så skulle vaske trekket! Da oppdaget jeg i tillegg at sømmen var litt løs på et sted, så kuler kom ut! Kjempeskuffa! Må sy det til, og har ikke orket på 1 måned! Dritkjipt :(

Jeg ble dritskuffa over den jeg kjøpte brukt! Synes den lukta spy/oppkast - fra et bestemt sted - så skulle vaske trekket! Da oppdaget jeg i tillegg at sømmen var litt løs på et sted, så kuler kom ut! Kjempeskuffa! Må sy det til, og har ikke orket på 1 måned! Dritkjipt :(

Å nei så kjedelig! At folk får seg til ta betalt for sånt. Jeg kjøpte mamma klær privat på finn og det meste var klart for søppla. Luktet røyk og var full av hår, skitt, utvasket og hull. Var 1000 kr ut av vindu det. Er så irriterende og kjedelig! :(

Å nei så kjedelig! At folk får seg til ta betalt for sånt. Jeg kjøpte mamma klær privat på finn og det meste var klart for søppla. Luktet røyk og var full av hår, skitt, utvasket og hull. Var 1000 kr ut av vindu det. Er så irriterende og kjedelig! :(

vet ikke om hu visste om det selv. Når jeg henta puta var den litt fuktig fordi hu hadde vaska. Kan være lukta har kommet av at den ble nedpakka fuktig - for har opplevd det før.

Igår fikk jeg somla meg til å sy den og ta på trekket. Følte jeg kjente litt lukt men mannen gjorde ikke så mulig sansene mine er på bæretur [emoji38]

Den er verdt hver eneste krone [emoji4]

Back
Topp