Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er alltid kjekt. Eller så har vel Babyshop 25% på varer i fysiske butikker tom i morgen hvis du er VIB-medlem (det kan du bli i butikken). Det hjelper på. Og jeg tror jeg så den til ca 1000kr på mimmis.no i dag (green friday) hvis du ikke har i nærheten. Fortsatt litt dyrere enn om du finner den til 750 brukt som hun over her skriver, da. Men Babyshop har sånn salg på en til to varer innimellom, bortsett fra Stokke, Emmalgjuna, Buggabo ca, så det er smart å være meldem der og få epost innimellomHøres bra ut! Skal se om jeg finner en brukt en på Finn. Spare litt penger![]()
Jeg ble dritskuffa over den jeg kjøpte brukt! Synes den lukta spy/oppkast - fra et bestemt sted - så skulle vaske trekket! Da oppdaget jeg i tillegg at sømmen var litt løs på et sted, så kuler kom ut! Kjempeskuffa! Må sy det til, og har ikke orket på 1 måned! Dritkjipt![]()
Å nei så kjedelig! At folk får seg til ta betalt for sånt. Jeg kjøpte mamma klær privat på finn og det meste var klart for søppla. Luktet røyk og var full av hår, skitt, utvasket og hull. Var 1000 kr ut av vindu det. Er så irriterende og kjedelig!![]()