bbhugme

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Nå er det jo noen her inne som har kommet seg til uke 12, og andre som er veldig veldig nærme.
Er det noen som har vurdert å kjøpe bbhugme? Eller noen som har fra tidligere svangerskap?

Erfaringer?

Og pris! Den er jo ganske dyr, noen som har sett salg på de? Eneste jeg har funnet er babycare.no som gir deg 10% avslag ved første handel om man melder seg på nyhetsbrevet. Da blir den i det minste noen kroner billigere.

upload_2016-6-12_10-58-36.png

Jeg er 12+1 og ser ikke behovet. Hadde ikke slik sist heller. Bruker en ekstra dyne i stede :) så legger jeg heller pengene i noe til bebisen.

Jeg har tenkt å kjøpe en slik pute av noe slag, men tror ikke det blir akkurat den typen. Vil ha noe enkelt som støtter meg opp når magen blir så stor at jeg bare føler jeg balanserer på siden i stede for å slappe av, dyne blir nok ikke stødig nok for det jeg ser for meg.

Jeg har ei helt vanlig ammepute som funker gull når behovet melder seg ;)
Om man allerede har ammepute så forstår jeg at behovet kanskje ikke er der.
Men jeg har ikke, og syntes denne er såååå fin ;) Og ikke minst ser det veldig behagelig ut under graviditeten

Noe ender jeg jo opp med å kjøpe uansett, så da kan det kanskje være verdt å putte inn noen hundringser ekstra, så får jeg en pute som kan brukes tidlig

Jeg har denne fra forrige gang, og den var helt fantastisk i graviditeten. Perfekt støtte på nettene når magen ble større.

Sniker fra august' den er så sinnsykt verdt pengene! Hadde ikke klart meg uten, silkemyk og god!

Vurderer absolutt en slik. Var så avhengig av ammeputa om natten sist og i lang tid etterpå. Sover allerede dårlig på nettene så tror faktisk det er verdt investeringen hvis det kan gi meg bedre søvn. Vi er alle forskjellige.

Jeg har også lurt på å kjøpe Det! Ser jo veldig digg ut! :) tenkte å vente litt til (11+2 i dag), men tror det blir en sånn om noen uker. Har sett at det er noen på Finn.no, men det er kanskje en dum ting å kjøpe brukt, siden man kan forvente at de får en del søl på seg?

Jeg har også lurt på å kjøpe Det! Ser jo veldig digg ut! :) tenkte å vente litt til (11+2 i dag), men tror det blir en sånn om noen uker. Har sett at det er noen på Finn.no, men det er kanskje en dum ting å kjøpe brukt, siden man kan forvente at de får en del søl på seg?
Jeg har også kikket på finn, men har bestemt meg for at ting som skal være i senger ønsker jeg å kjøpe nytt. Kan jo vaske trekk da. Jeg er nok bare litt sær på det der ;)
Tror jeg også blir å kjøpe sånn, spesielt etter å ha lest denne tråden. Alle som har den virker jo å være fornøyd.

Får bare tråle nettet etter litt salg, se om det dukker opp noe

Jeg har også kikket på finn, men har bestemt meg for at ting som skal være i senger ønsker jeg å kjøpe nytt. Kan jo vaske trekk da. Jeg er nok bare litt sær på det der ;)
Tror jeg også blir å kjøpe sånn, spesielt etter å ha lest denne tråden. Alle som har den virker jo å være fornøyd.

Får bare tråle nettet etter litt salg, se om det dukker opp noe

Ja, nettop det jeg også har tenkt, man vet jo ikke hva som har skjedd med dem ... :p

Si fra hvis du finner noen bra tilbud, da, så skal jeg gjøre det samme :)

Back
Topp