Bbhugme

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Noen som har kjøpt? Har så veldig, veldig lyst på...
Er det verdt det, mon tro?

Jeg blir å kjøpe når feriepengene kommer :-) Lurt å invistere i ei god ammepute, har jeg hørt. Og flere som sier at den puta er gull verdt :-)

Sniker fra juni. Min er verdt sin vekt i gull synes jeg!!!! :) hadde aldri sovet like godt uten.
Ser for meg at det vil bli slik ja! Bare 12 uker ennå, men har allerede begynt å kjenne på at jeg trenger noe å "holde rundt", på en måte..
Men 1400,- er jo fryktelig mange penger da :-o

Ser for meg at det vil bli slik ja! Bare 12 uker ennå, men har allerede begynt å kjenne på at jeg trenger noe å "holde rundt", på en måte..
Men 1400,- er jo fryktelig mange penger da :-o
Følg med på babybanden.no de har puppe fredag med jevne mellomrom og gir da 25% på alt av sånne ting. ;)

Jeg bruker en stor pute om natten som jeg kan holde rundt. Også har jeg sett på stoffogstil.no at du får kjøpt en ammepute, så kan man sy trekket selv, tenker det kan bli billigere enn å kjøpe den? Svigersøsteren min sydde en sånn da hun gikk med sin første og hun sier den er helt fantastisk :)

Jeg fikk min i posten i går, og jeg er utrooolig fornøyd!!:D bruker den i sofaen også, god og myk! Sambo begynner å bli sjalu:p den er dyr, men verdt det!

jeg fikk min i posten for et par dager siden. Det var 11% rabatt på jollyroom, så det var ikke sååå mye jeg sparte, men litt. Den har vært god å sove med om nettene, men den var virkelig svær!! er spent på hvor praktisk den blir ved amming, men håper det blir bra.

Bestilte akkurat en fra babyshop :-D De har 25% på alle ord. vare tom i morgen ;-) 1050.-, tviler på at man kan få den mye billigere enn det :-)
Happy <3

Back
Topp