Bbhugme trekk

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Fant ikke andre tråden :p

Men jeg får nytt trekk. Babybanden sendte bilder og bbhugme sender nytt trekk direkte til meg :)

Så flott! Det nytter å klage da! Blir det en annen farge enn sand da? Virker som at sand er litt svakere enn de andre.

Så flott! Det nytter å klage da! Blir det en annen farge enn sand da? Virker som at sand er litt svakere enn de andre.
Det tror jeg :) virket sånn. Hun fikk svar fort og jeg og. Innen en time etter jeg sendte bildene

Jeg kunne velge fargen :) bbhugme tok kontakt med meg selv :)

Så bra! Jeg var i kontakt med Babyshop om akkurat det samme i dag, så de skulle kontakte Bbhugme å undersøke. Da høres det ut som at dette kommer til å ordne seg siden de nå får inn flere lignende tilfeller.

Så bra! Jeg var i kontakt med Babyshop om akkurat det samme i dag, så de skulle kontakte Bbhugme å undersøke. Da høres det ut som at dette kommer til å ordne seg siden de nå får inn flere lignende tilfeller.
Lurt å sende ved bilde så de ser og ja det ordner seg :) ble lavender på meg i stede :)

Dere som har får nytt trekk, kan jeg få se deres gamle? Mitt er litt nuppete, men usikker på om det er nok liksom... kjøpte min hos jollyroom

Så bra :)

Back
Topp