Bbhugme pute

SunAndMoon

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Noen som har brukt bbhugme gravid- og ammepute? Den store. Erfaringer?

Også lurer jeg på om det er best å kjøpe den ny eller brukt pga hygiene. Hva tenker dere?
 
Elsker den! Brukte den hele svangerskapet og under amming av datteren min, og vurderer å hente den fram igjen allerede for bekkenet er allerede ømt. Ville kjøpt ny ☺️
 
Hadde den store gravidputa til bbhugme, den reddet meg!! Bare kjøp den, du kommer ikke til å angre :Heartpink :Heartpink
 
Har hatt den i tre svangerskap, elsker den. Hadde den med under siste fødsel pga store bekkensmerter, da visste jeg at det var mulig å ligge godt.
 
Elsket den i første svangerskap og hadde den med på føden! Jeg hadde ikke kjøpt brukt, men kanskje litt sær sånn :happy8
 
Får kjøpe meg en sånn etterhvert da :D Jeg tenker det er mest hygenisk å kjøpe ny, siden jeg leste at det ikke går an å vaske selve innerputa!

Hvor tidlig i svangerskapet kjøpte dere den?
 
Får kjøpe meg en sånn etterhvert da :D Jeg tenker det er mest hygenisk å kjøpe ny, siden jeg leste at det ikke går an å vaske selve innerputa!

Hvor tidlig i svangerskapet kjøpte dere den?
Kjøpte min ca halvveis i svangerskapet sist :happy: Det var selvfølgelig da jeg trengte, og ikke noe tilbud etc. Noe jeg har lært i etterkant er at man aldri skal kjøpe noe til fullpris på Barnas Hus :hilarious: Det meste kommer på tilbud!
 
Kjøpte min ca halvveis i svangerskapet sist :happy: Det var selvfølgelig da jeg trengte, og ikke noe tilbud etc. Noe jeg har lært i etterkant er at man aldri skal kjøpe noe til fullpris på Barnas Hus :hilarious: Det meste kommer på tilbud!
Takk for tips! Ser den er på tilbud noen steder nå til 1379,-.
 
Noen som har brukt bbhugme gravid- og ammepute? Den store. Erfaringer?

Også lurer jeg på om det er best å kjøpe den ny eller brukt pga hygiene. Hva tenker dere?
Elsker den, så god å sove med :) Likte den ikke som ammepute, syns den ble for stor, men gull som gravid :) Ville kjøpt ny, med mindre du kjøper av noen du kjenner.
 
Elsker den, så god å sove med :) Likte den ikke som ammepute, syns den ble for stor, men gull som gravid :) Ville kjøpt ny, med mindre du kjøper av noen du kjenner.
Samme her, elsket den som gravid, syns den var håpløs som ammepute!
 
Elsket den, skal ha ny nå etter hvert. Sikkert ikke så lenge til jeg får bruk for heller. Ville kjøpt ny
 
Har brukt min hver dag siden sist svangerskap, vi sloss om den om kveldene så den blir!
 
Nå har jeg brukt puta siden onsdag og jeg sovner så mye fortere og sover bedre nå! Helt utrolig. Jeg har brukt en sånn knepute fra Jysk som jeg kjøpte i sommer, men den blir så fort flat. Så denne pølsa kommer jeg til å fortsette å bruke uavhengig av graviditet :D
 
Jeg kjøpte sånn ved forrige svangerskap, tror jeg brukte den 2 timer til sammen :hilarious:
 
Nå har jeg brukt puta siden onsdag og jeg sovner så mye fortere og sover bedre nå! Helt utrolig. Jeg har brukt en sånn knepute fra Jysk som jeg kjøpte i sommer, men den blir så fort flat. Så denne pølsa kommer jeg til å fortsette å bruke uavhengig av graviditet :D
Min har ikke blitt pakket bort siden forrige svangerskap, dattera vår er nå straks 3 år :hilarious:
 
Den er magisk! Jeg sluttet aldri å bruke den heller, jeg. Og sønnen min er 3 år nå :angelic:
 
Hvor anbefaler dere å kjøpe fra? Er de ofte på tilbud? Har jo ikke behov for den helt med engang
 
Back
Topp