BBhugme pute

Kanskje ett dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på gravidputer/ammeputer. Ser jo at bbhugme ammepute er mye billigere enn bbhugme gravidpute.
Men er det noen av dere som kan fortelle meg forskjellen på de to? De ser jo helt like ut???:rolleyes::rolleyes::rolleyes::hilarious::anyone

Gravidputen er mye lenger enn ammeputen. Slik at man kan ligge med den for å forme kroppen rundt den.
 
Jeg ligger med min bbhugme mellom bena nå. Synes den er helt nydelig. :joyful:

Jeg fikk min i gave, men de kan jo fint kjøpes brukt på finn.no for 500 kr. Puta kan jo vaskes, trekket også.

Det er ikke en bra ammepute da.
 
Nå er det tilbud på Jollyroom til 1000,-.. så da måtte jeg bestille den tror ikke man kan få den billigere ny:)
 
Kanskje ett dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på gravidputer/ammeputer. Ser jo at bbhugme ammepute er mye billigere enn bbhugme gravidpute.
Men er det noen av dere som kan fortelle meg forskjellen på de to? De ser jo helt like ut???:rolleyes::rolleyes::rolleyes::hilarious::anyone
Ammeputen er både mye kortere og tynnere enn den store. Jeg låner av ei venninne nå, for bekkenet, men det er en grunn for at de har laget en for graviditet og en for amming. For ammeputen fungerer ikke som støtte i graviditet :shifty:
 
Ammeputen er både mye kortere og tynnere enn den store. Jeg låner av ei venninne nå, for bekkenet, men det er en grunn for at de har laget en for graviditet og en for amming. For ammeputen fungerer ikke som støtte i graviditet :shifty:

Takk for svar! Ja jeg tenkte nok det var noe forskjell, men var så like at jeg måtte bare dobbelt sjekke me dere som allerede hadde:hilarious:
 
704FD61B-4455-4EE9-A03B-4CEB34A72225.png 704FD61B-4455-4EE9-A03B-4CEB34A72225.png Nå har jeg igjen ett spørsmål! Lurer veldig, og tripper etter og bestillie bbhugme! Men vil ikke bestille feil, men! Jeg kan ikke forstå forskjellen på ditte putene her? Lengde og omkrets er det samme! Har lest om de, å det står det samme? Hva i aalle dager eg forskjellen da på disse putene???o_Oo_Oo_O Er jeg heelt elendig som ikke finne noe vell forskjell annet enn farge???
 
Vis vedlegget 326090 Vis vedlegget 326090 Nå har jeg igjen ett spørsmål! Lurer veldig, og tripper etter og bestillie bbhugme! Men vil ikke bestille feil, men! Jeg kan ikke forstå forskjellen på ditte putene her? Lengde og omkrets er det samme! Har lest om de, å det står det samme? Hva i aalle dager eg forskjellen da på disse putene???o_Oo_Oo_O Er jeg heelt elendig som ikke finne noe vell forskjell annet enn farge???
Det er kun fargen som utgjør prisforskjellen der ja! bestilte den grønne selv nettopp, er ikke så nøye på fargen og tror ikke den lille jenta som kommer bryr seg heller. Den grønne og den blåe du ser på bildet er nye farger som er kommet nå, så derfor er ikke dem på salg.
 
Det er kun fargen som utgjør prisforskjellen der ja! bestilte den grønne selv nettopp, er ikke så nøye på fargen og tror ikke den lille jenta som kommer bryr seg heller. Den grønne og den blåe du ser på bildet er nye farger som er kommet nå, så derfor er ikke dem på salg.

okei takk for svar! Men ser orginalprisen på gravid/amme puten er 1199,- og den andre 1599,-! Syns det var en voldsom forskjell for bare nye farger:facepalm: men om det ikke er mer enn det som er forskjellen, så er det jo supert:)
 
okei takk for svar! Men ser orginalprisen på gravid/amme puten er 1199,- og den andre 1599,-! Syns det var en voldsom forskjell for bare nye farger:facepalm: men om det ikke er mer enn det som er forskjellen, så er det jo supert:)

Den dyreste er en del lengre enn den som er billigere. Så den kan du legge hele kroppen rundt, mens ammeputen er mer regna mot kun amming og derfor litt billigere :)
 
Kanskje ett dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på gravidputer/ammeputer. Ser jo at bbhugme ammepute er mye billigere enn bbhugme gravidpute.
Men er det noen av dere som kan fortelle meg forskjellen på de to? De ser jo helt like ut???:rolleyes::rolleyes::rolleyes::hilarious::anyone
Ammeputen er tynnere og mindre ;)
Ønsker du en god ammepute så anbefaler jeg virkelig cozyfix :)
 
Den dyreste er en del lengre enn den som er billigere. Så den kan du legge hele kroppen rundt, mens ammeputen er mer regna mot kun amming og derfor litt billigere :)

De putene jeg har lagt ut bilde av er like lange og like stor i omkrets står det på siden.. det som var så merkelig:hilarious:
 
Da vil jeg bare meddele om bbhugme puta jeg fikk i posten idag fra jollyroom! Jeg bestilte den mellom billige puta for rett over 1000lappen, amme og gravidpute! Og den er like lang og stor som bare gravidputen! Det er kun fargen som er grunnen for at den er 600kr billigere, og koster 1029,- istedenfor 1599,-!:hilarious: Så da er ikke prisen fuuult så galen alikevell:hilarious: og nå gleeder jeg meg bare til og sove:D
 
Back
Topp