Bbhugme pute

Tenkte faktisk å spørre om noen hadde den, og om den faktisk er verdt alle pengene.. Synes den er himla dyr :o

Har ei venninne som ville gi bort sin til meg, hun måtte bare vaske den først [emoji4] Den var visst helt himmelsk. Hun har brukt den gjennom en graviditet og til en baby. Svigerinna mi har en også, og hun skryter veldig av den. De bruker den som sofapute nå for den er så god (ungen er ferdig med amming).

• Liker
Reactions: COR
Sniker fra februar :)

Noen som har erfaring med den til amming?
Må du knyte den rundt deg eller vil den holde seg "rundt deg" uten at en må knyte den?

Ligger i senga og slapper av med den nå:D Elsker den:) super om man sliter med bekkenløsning! Sover med den hver natt og våkner kjempefin i bekkenet:)

• Liker
Reactions: COR
Sniker fra februar :)

Noen som har erfaring med den til amming?
Må du knyte den rundt deg eller vil den holde seg "rundt deg" uten at en må knyte den?

Ingen erfaring ifra amming med denne puta. Men har prøvd å krølle den rundt meg. Og den ligger godt der. Så vil tro den er super til amming også.

Kjøpte den på torsdag :D 25% på barnashus ja :) elsker den allerede. Angret på jeg ikke kjøpte den sist :p

Ingen erfaring med bbhugme, men jeg har doomoo sin lengste gravid/ammepute. Den var gull verdt gjennom forrige svangerskap og småbarntiden med storebror. Den har forøvrig bodd i senga uavhengig av graviditet eller ei i tiden etter :-) Godt den kommer i bruk til sin rette hensikt nå igjen :-P

Kjøpte den selvfølgelig før salget... brukte den for første gang i natt, men ryggen føles faktisk bedre, så håper den hjelper [emoji4]

Har bestilt den på jollyroom, fikk litt avslag der. Kjente bekkenet i går for å si det sånn.
Gleder meg til å bruke den! :)

Er dette noe å ha om jeg ikke har vondt noen steder? Er den super comfy bare? Ser den selges brukt på Finn flere plasser.

Er dette noe å ha om jeg ikke har vondt noen steder? Er den super comfy bare? Ser den selges brukt på Finn flere plasser.

Jeg sliter ikke voldsomt med bekkenet. Men i forhold til komfort så er den vell verd det[emoji6]

Og angående brukt, så vurderte jeg også det. Men rar som jeg er så tenker jeg at dette er en pute de fleste har mellom beina. Og kanskje ikke alle sover med truse[emoji85][emoji23][emoji23][emoji28]

Jeg sliter ikke voldsomt med bekkenet. Men i forhold til komfort så er den vell verd det[emoji6]

Og angående brukt, så vurderte jeg også det. Men rar som jeg er så tenker jeg at dette er en pute de fleste har mellom beina. Og kanskje ikke alle sover med truse[emoji85][emoji23][emoji23][emoji28]

Man kan vel vaske den? :D

Back
Topp