Bbhugme pute?

Ellie91

Flørter med forumet
Noen som har erfaringer? Er den verdt pengene?
Ønsker meg puta, men synes den er veeldig dyr! Er 25% rabatt på barnas hus for kundeklubbmedlemmer i dag, så får kanskje slå til da :)

Tenkte akkurat det samme som deg. Mulig jeg kjøper den i dag med 25% [emoji4] [emoji122]

Jeg savnet den veldig sist gang. Og kjøpte den på tilbud for litt siden. Begynt å bruke den allerede [emoji4]

Jeg syns de er så fine, men akk så dyre.
Ikke klarer jeg å bestemme meg for hvilke farge jeg vil ha heller...

Ja!! Jeg kjøpte den i 2015, den har vært i bruk daglig og er det enda. Den kan brukes til alt, også etter graviditet og amming:) Lillemor på 1,5 år sitter med den rundt seg i sofaen når hun skal slappe av og når hun ser på barne-TV;)

Da ble det jaggu pute på meg! Gleder meg til å prøve[emoji4]
Valgte grått trekk [emoji5]

Jeg har veldig lyst på den puten[emoji4] lurer på å slå til jeg også[emoji4]

Jeg kjøpte den for litt siden og bruker den når jeg skal sove. Veldig god å bruke! Kjøpte den på tilbud jeg og[emoji4] ville absolutt anbefalt den. Sist svangerskap sov jeg med flere puter rundt meg/ i mellom beina så denne gangen blir det nok til stor hjelp å forholde seg til en pute:)

Sniker fra April 2017. Den puten er verdt hver en krone! Bekkenlåsningen kom tidlig hos meg , og jeg investerte da i puten. Etter det har jeg hatt så å si null problem med bekkenet. Også utrolig god til å støtte opp med når man må sove på siden ..
Anbefales!

Jeg fikk nupper i trekket ganske raskt, gikk da tilbake til der hvor jeg kjøpte den ( klinikk for alle) . Fikk ett nytt trekk og beskjed om at skulle det komme på dette og, så fikk jeg nytt igjen :)

Jeg hadde ikke overlevd sist svangerskap uten den puta. Fikk veldig god støtte for mage, rygg og bekken. Søvnkvaliteten ble veldig mye bedre. Har ikke begynt å bruke den igjen ennå da jeg ligger helt utslått av kvalme og det er kun ryggleie som fungerer for tiden, men puta skal frem så fort kvalmen gir seg

Back
Topp