Bbhugme puta

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Erdet bare min pute innholdet krymper og krymper i?[emoji85] jeg strammer og strammer på disse side stykkene[emoji23][emoji23]

Bare bruk hotellpute så langt jeg :p
Et litt annet spm ift den, men er den bbhugme varm? Holder seriøst på å renne bort hver natt! Vet ikke hva jeg skal gjøre!
Tror puta spiller litt inn, men hjelper ikke med bare sommerdyne heller :p

Bare bruk hotellpute så langt jeg :p
Et litt annet spm ift den, men er den bbhugme varm? Holder seriøst på å renne bort hver natt! Vet ikke hva jeg skal gjøre!
Tror puta spiller litt inn, men hjelper ikke med bare sommerdyne heller :p

Syns den heller er svalende jeg :) Ikke varm. Og den minker heller ikke i størrelse :p

Erdet bare min pute innholdet krymper og krymper i?[emoji85] jeg strammer og strammer på disse side stykkene[emoji23][emoji23]

Hehe! Det har jeg faktisk tenkt på, men ikke kommet på at jeg kan stramme inn den:p Takk for tipset! Den puta har vært redningen for meg i alle fall, elsker den❤️

Syns den heller er svalende jeg :) Ikke varm. Og den minker heller ikke i størrelse :p
Jeg syns også den er kald.

Og jeg har ikke merket noe til "krymping". Kan du har et hull et sted så fyllet renner ut?

Jeg syns også den er kald.

Og jeg har ikke merket noe til "krymping". Kan du har et hull et sted så fyllet renner ut?

Nei, tror nok ikke det heller. Men at jeg nå bare har fyll i ca halvparten av puta. Det tror jeg er rett.

Skal få tatt et bilde etterpå[emoji6]

Det virker som om fyllet blir klemt sammen.. at de små kulene inni blir klemt sammen. I starten syntes jeg den var for lite formbar. Liker den bedre nå :) utrolig glad jeg kjøpte den

Tror det er trekket utenpå som strekkes litt og blir løsere. Må også stramme den ofte. Tenkte jeg skulle forsøke å vaske det snart. Mener å ha lest en plass at det hjelper å vaske trekket når den blir sånn[emoji5]

Det er vel samme fyll i puta som i vanlige sakkosekker, isoporkuler. Etter noe bruk vil nok fyllet bli noe mindre.

Tror det er trekket utenpå som strekkes litt og blir løsere. Må også stramme den ofte. Tenkte jeg skulle forsøke å vaske det snart. Mener å ha lest en plass at det hjelper å vaske trekket når den blir sånn[emoji5]

Da skal jeg prøve på det en dag[emoji4] takk for tips[emoji4]

Sniker fra desember.

Dette har jeg også irritert meg mye over men jeg trodde det var jeg som hadde blitt gal :hilarious: Det er mulig stoffet strekker seg men den ER mindre og, altså. Før kunne jeg ha både hodet og leggene på den, nå må jeg velge. Litt dumt men jeg prøver den stort sett i senga da, så det går greit. Der har jeg jo pute.

Jeg har vasket trekket og det forandret ingenting.

Back
Topp