Bbhugme gravidpute

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Har skjønt at denne er en «must have», men er det noen som har erfaring med å kjøpe brukt? Evt hvordan er den å bruke etter flere svangerskap? Ser den selges pent brukt etter et svangerskap for godt under halve prisen, men tenker på om den mister passform etc ? o_O

Jeg har kjøpt brukt, og syns ikke det synes i det hele tatt. Fikk den for halv pris, og veldig fornøyd.

Jeg kjøper ny. Men fordi folk her er så gjerrige at de selges for like mye som på salg i nettbutikker. Hadde jeg finni de til halv pris så hadde jeg kjøpt brukt med en gang.

Jeg har en bbhugme som er tre år gammel, den er fin og fjong (litt nuppete trekk da) og gjør jobben like godt som før :)

Takk for svar :happy: Da tror jeg det blir brukt på Finn til 600kr gitt! Er jo nok å bruke penger på fremover :playful:

Eg kjøpte min brukt men ny for 3 år siden hun eg kjøpte den av hadde aldri brukt med. Å herregud den hva min beste venn gjennom svangerskapet så den skal straks finnes igjen.

Hvordan er den å ligge med? Moser man ikke magen i den om man ligger på siden? Enn når man snur seg?
Den er jo myk og ikke stiv, føyer seg etter deg og den er lett å legge til rette der man vil ha den. Niks magemos. Syns det er til leiring og avlasting på natten under svangerskap at den fungerer aller best (og bedre enn andre puter).

Den er jo myk og ikke stiv, føyer seg etter deg og den er lett å legge til rette der man vil ha den. Niks magemos. Syns det er til leiring og avlasting på natten under svangerskap at den fungerer aller best (og bedre enn andre puter).

Ja, vurderer å kjøpe selv! Men tenkte å kjøpe easygrow sitt babynest, de har den puten rundt som kan taes av å bruke under svangerskapet
Jeg klarer ikke sove godt for tiden.. føler magen blir most uansett

Ja, vurderer å kjøpe selv! Men tenkte å kjøpe easygrow sitt babynest, de har den puten rundt som kan taes av å bruke under svangerskapet
Jeg klarer ikke sove godt for tiden.. føler magen blir most uansett
Ah, kjenner ikke til det og vet ikke hva slags materiale det er fyllt med osv, så kan ikke sammenligne. Bbhugme er iallfall fullstendig fleksibel og kan fint has feks bare mellom beina (det brukte jeg den mest til), eller du kan ha den mellom bena og opp foran deg, men lage ei grop til magen feks. Det er kuler inni, men de er veldig bittesmå, så de bråker ikke slik som feks sakkosekk og andre puter med større kuler i.

Hadde faktisk ikke hørt om den engang, føler jeg var såå oppdatert på utstyr osv sist gang, men det er jo 6-7 år siden.
Puten ser jo helt genial ut da, kjekkt med gode tips ☺️

Fikk kjøpt en i går til 500kr. Brukt i to mnd. Var en far som solgte så han hadde kanskje ikke helt peiling på nypris :playful:
Kanskje ikke. Men når de er billigere på salg så synes jeg folk skal ha for mye for dem. 500 kr var du heldig med.

Jeg kjøpte min brukt. Og har kjøpt et ekstra trekk fra jollyroom. Bruker den i stedet for hodepute. Reddet min rygg! Merkes ikke at den er brukt, det går til og med an å vaske den etter bruksanvisning. Brukt min i 1 år nå, og jeg skal aldri kvitte meg med min ♥️

Magen får ekstra støtte, eller ryggen. Avhengig av kor eg legger puten hen

Takk for inspirasjon! Heiv meg rundt og fikk tak i ei brukt pute i byen jeg bor i. Hun som solgte sa den var redninga hennes da hun var gravid :happy:

Er salg på dem på babyshop nå også. Skulle ha gravid belte til bilen da jeg så det. Ble visst sånn pute på meg i dag.

Har hørt snakk om den flere steder nå, så vurderer å kjøpe. Dere som har erfaring med den, bruker dere den bare når dere sover? Eller også til amming etterhvert?:)

Har hørt snakk om den flere steder nå, så vurderer å kjøpe. Dere som har erfaring med den, bruker dere den bare når dere sover? Eller også til amming etterhvert?:)
Jeg brukte den om natten både før og etter fødsel, og også til amming. Jeg vet ikke om den er så mye bedre enn andre ammeputer, men jeg var fornøyd med den! Men, det er til soving den er helt unik.

Back
Topp