BBhugme gravidpute

ser att barnas hus har den på tillbud denne uken! 1295! vet ikke vad den koster ellers? :)

Jeg så nettopp et tilbud på 1095,- men husker ikke hvilken nettside. En av disse vanlige [emoji5]

Har en slik et sted, husker ikke hvilket merke. Kjøpt på Amazon med nr1, var en lifesaver. Samboer likte den ikke, nokså stor men støttet alle steder jeg trengte.

Vedlegg

• Screenshot_20181020-233646.png
    Screenshot_20181020-233646.png
    748,6 KB · Visninger: 17
Kjøpte denne på lørdag, uten tvil det beste kjøpet jeg har gjort noen gang!! Har aldri sovet så godt som nå, og merker ikke noe til bekkenet på natten:joyful::joyful:

Ville absolutt kjøpt - og gjerne med ekstra trekk om mulig:)

Førstegangsgravid, så lurer bare på hva den liksom er til? :wideyed: Hvordan får man sove med den svære greia i senga? Hvordan skal man bruke den? :hilarious:

Førstegangsgravid, så lurer bare på hva den liksom er til? :wideyed: Hvordan får man sove med den svære greia i senga? Hvordan skal man bruke den? :hilarious:
Jeg er 4.gangs gravid, og jeg skjønner heller ikke :wideyed::oops:
Vel, her måtte vi til innkjøp av en litt større seng. Jeg bruker min Comfort-U for å støtte nakke, korsrygg og armer. Jeg har flere behagelige liggestillinger med den, enn uten den.
Nå gikk vi til innkjøp av den for over ett år siden, pga nakke og ryggproblemer, og den hjelper meg mye når det kommer til søvn. :)

Ligge tett inntil den og holde rundt den, det gjorde jeg. Nesten som at jeg følte jeg byttet ut forloveden min siden den tar jo plass :p

Har den i ryggen nå. Utrolig god ryggstøtte ved amming:) Liker den ikke som ammepute ellers, den er for stor til det.

Back
Topp