BBhugme gravidpute

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Noen som har erfaring med bbhugme gravidpute? Jeg har akkurat bestilt meg en som følge av flere søvnløse netter pga vond korsrygg [emoji42]
IMG_7027.JPG

Noen som har erfaring med bbhugme gravidpute? Jeg har akkurat bestilt meg en som følge av flere søvnløse netter pga vond korsrygg [emoji42]
Vis vedlegget 276605
Sniker :cat: hatt min siden januar og elsker den. Fantastisk å krølle seg rundt for å avlaste korsrygg

Jeg kjøpte forrige graviditet og jeg elsker den!!! Den var en lifesaver hva bekkenet angår og jeg gleder meg til å forhåpentligvis kunne bruke den denne gangen også[emoji4]

Har hørt bare positive ting om den, skal kjøpe en hvis bekkenet begynner å krangle :) regner med det gjør det da, gjorde det med begge barna mine

Har easygrow mum&me puta, litt tynnere enn bbhugme, men ellers samme greia. Elsker den! Både som Gravidpute, ammepute og babynest [emoji5]

Elsker den!! Brukte fra ca uke 25 forrige svangerskap. Avlaster veldig godt. Har ikke brukt den som ammepute, da jeg synest den ble alt for stor. Brukte sofaputene.

Jeg elsker den! Har brukt den fast hver natt siden uke 17 (er snart 27 nå) og sover mye bedre med puten enn uten [emoji2][emoji5]

Ut i fra dere alles erfaringer med den kan det se ut til at det blir et godt kjøp! [emoji2] Takk for tilbakemeldingene deres. Nå gleder jeg meg til den kommer i posten [emoji7]

Jeg eeeeeelsker bbhugme-puta m! Beste innkjøpet jeg gjorde da jeg gikk gravid med toåringen! :Heartred

Var første «baby» kjøpet jeg gjorde sist. En veldig god sengepartner:)

Må si meg enig med resten av damene her :joyful:
Må ha vært en av de beste kjøpene her, var faktisk verdt pengene ( gubben fikk sjokk når hsn hørte prisen :D)

Er blitt veldig glad i min også nå! [emoji7][emoji173]️ Er i uke 6, og det er de nettene jeg sover med BB at jeg sover best [emoji1374]

Vet ikke helt, egentlig.. Kanskje fordi jeg føler jeg såvidt er gravid, og ikke bør trenge noe sovehjelp helt enda. Og jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe noe gravid-eller babyrelatert til etter uke 12.

Men det der bør jeg jo bare komme meg over, så lurer på om jeg bestiller en når jeg får lønn neste uke:)

Hvor mye kostet en slik? Er den god å bruke som ammepute også? Den ser litt merkelig ut så derfor jg spør haha.

Back
Topp