Bbhugme gravidpute

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Noen som har bbhugme puten? Er den verdt pengene? Jeg sover så utrolig dårlig og våkner med vond rygg grytidlig hver morgen. Våkner hver gang jeg snur meg.. Ser at den er på tilbud på barnas hus nå, så vurderer å dra å kjøpe den i morgen :)

Sverger til puta! Har sovet med den hver natt siden starten av Januar! Den er også perfekt i sofaen om man skal se på tv [emoji4]

Løp og kjøp!
Jeg var og veldig i tvil om jeg skulle unne meg den, for det er jo mye penger.
Den er verdt hver krone! :)

Sniker fra desember.

Ja, den er verdt hver krone og litt til! Jeg hadde ikke klart meg uten. Lille er 8 uker og jeg bruker den fremdeles litt :hilarious:

Jeg synes den er oppskrytt, og kjøpte bare en annen pute som avlaster bekkenet.

Sniker fra prøvere.. Her synes til og med gubben det virket som en smart investering.
Sover selv mye bedre om nettene når jeg kan krølle meg rundt den :D plages mye med korsryggen til vanlig, men etter at jeg har begynt med sove-yoga med bbhugme så har det blitt litt bedre!

Jeg har en ammepute fra doomoo, som jeg har vært superfornøyd med[emoji5] men nå skal det sies at jeg kun brukte den til å sove med når jeg var gravid sist, for vi hadde så gode stoler til å amme i hjemme[emoji28]

Jeg har også doomoo. Funka kjempefint både før og etter graviditeten sist. Nå har jeg fylt den opp med flere kuler og sverger til den i senga. Hadde ikke overlevd uten!

Sniker-den er kjempegod. Bruker den i senga og i sofaen. Fireåringen stikker av med den når han får sjansen [emoji6] hadde doomoo sist men den ble for myk-liker strammemuligheten til bbhugme. Mange som selger brukt også.

Jeg kjøpte Doomoo sist som skulle være gravid- og ammepute. Endte opp med å ikke bruke den i graviditeten og som ammepute var den ikke ideeell. Måtte suppleres med små sofaputer osv. Den var bedre en ikke noe, men min erfaring er at de ammeputene som også skal være gravidputer ikke er gode ammeputer.

Prøvde Cozyfix noen ganger sist og den SKAL jeg ha denne gangen. Rendyrket ammepute og perfekt til det formålet :)

Så mitt tips vil kanskje være å kjøpe noe som er perfekt som gravidpute nå siden det er det du trenger, og heller kjøpe en ammepute som er ammepute senere.

Ut fra erfaringene her høres det jo ut som bbhugme er ypperlig som gravidpute da :)

Jeg kjøpte den i desperasjon etter tre netter med minimalt med søvn med en gang magen var begynt å bli litt tyngre enn jeg er vant med. Og for meg har den vært verdt hver en krone, selv om den er dyr. Jeg var på hytta i helga uten å ha den med, og det skal ikke skje igjen for å si det sånn, har bygd opp magen med klær og puter - men det blir sååå godt å legge seg med den igjen i kveld.

Jeg har den, og syntes den var god å ha i sofaen. Men den ble brukt mest som ammepute her :)

Etter så mange anbefalinger er det ingen tvil om at jeg må kjøpe den [emoji4][emoji4] tusen takk!!

Back
Topp