BB HugMe

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Noen som har erfaring med bb hugme eller andre ammeputer? Eller har dere andre forslag?

Har både bb hugme og Cozyfix. [emoji85] Personlig synes jeg at bb hugme ble litt stor og slaskete, og ungen gled ofte ned mellom meg og puta da jeg slet litt med å knyte den på meg stramt nok. Vanskelig å få den av seg også, måtte rulle den ned til anklene. Cozyfixen derimot elsket jeg! Lett å klipse på seg og av seg, og lett å regulere. Jeg fikk ungen tett og godt inntil kroppen og amminga ble plutselig mye enklere. Siden den er mindre var den også enklere å ta med på tur. [emoji108]

Jeg ønsker meg bb hug me nå for å bruke i graviditeten.. ved amming/mating hadde jeg cozyfix forrige gang, elsket den og hadde ikke klart meg uten.. har spart på denne og kommer nok til å bruke den nå også [emoji4][emoji1303]

Jeg sniker meg litt inn og spør dere som roser cozyfix, den blir ikke fort liten da? Syns den ser litt knapp ut:) jeg anbefaler ihvertfall å invistere i en GOD ammepute, sist hadde jeg en sånn sakkosekk lignende greie, helt ubrukelig.. Så følger denne jeg også!

Jeg sniker meg litt inn og spør dere som roser cozyfix, den blir ikke fort liten da? Syns den ser litt knapp ut:) jeg anbefaler ihvertfall å invistere i en GOD ammepute, sist hadde jeg en sånn sakkosekk lignende greie, helt ubrukelig.. Så følger denne jeg også!

Der kan jeg kanskje ikke gi deg så veldig godt svar.. jeg ammet første 3 mnd sist, og etter det begynte vi med mme.. vi brukte ammeputa frem til 5/6 mnd og etter det nektet min melk mer. Men synes den var fantastisk de mnd vi brukte den [emoji4]

De kulene som er inni BBhugme er sååå irriterende... den lyden... verken jeg eller samboer får sove på natta når jeg bruker den... her er jeg nå på jakt etter en god gravidpute UTEN kulefyll..

Min erfaring er at når Cozyfixen ble for liten så trengte jeg ikke lenger ammepute, for da var hun stor nok til at jeg bare kunne la henne ligge i fanget. [emoji4]

Forrige gang klarte jeg meg greit uten ammepute,
ammet mye liggende, bygget noen ganger opp med vanlige puter når jeg satt.

Ønsker meg veldig en BBhugme denne gangen, den ser så god ut å bruke som gravidpute (men har lest at det er blandede erfaringer når det gjelder å bruke den som ammepute)

Min erfaring er at når Cozyfixen ble for liten så trengte jeg ikke lenger ammepute, for da var hun stor nok til at jeg bare kunne la henne ligge i fanget. [emoji4]

Enig! ELSKET Cozyfix og gleder meg til å bruke den igjen. Gir super støtte og er enkel i bruk. Brukte nok ikke lenger ammepute når den i så fall hadde vært for liten. :)
Anbefales!! :)

Last edited:
Bbhug me er super å ha når man er gravid:) har reddet mang en natt for meg med bekkenløsning i hvertfall i forrige svangerskap:)

Bbhug me er super å ha når man er gravid:) har reddet mang en natt for meg med bekkenløsning i hvertfall i forrige svangerskap:)
Enig! Har sovet med den hele svangerskapet til nå, god og forebyggende.

Jeg lånte en cozyfix på sykehuset og den var fin der, men det var lettere å moie meg til med bbhugme når jeg kom hjem. Strammet godt og kunne legge junior på og puta formet seg til for han. Jeg synes det var ypperlig :)

Jeg har dreamgenii sin, ELSKER DEN! Ble litt stor i sofaen under amming men er det beste under selve graviditeten og når bebisen er liten er den super som ammepute eller som 'borg' til å ha den lille i:):)

Back
Topp