Bb Hugme

FruHarepus

Flørter med forumet
Jeg har etter litt frem og tilbake endelig investert i denne puten - og jeg angrer på en ting. At jeg ikke kjøpte den før:) har ikke sovet så godt på månedsvis! Eneste problemet er at femåringen også elsker den og vil ha den i sin seng;)

Kan trygt anbefales om det er flere som sliter med søvnen!

Vurdert å kjøpe ei! Kanskje dumt spørsmål, men kan de kjøpes på nett?

Ikke helt sikker på hvordan bb hugme er men den er vel en slags gravidpute?
Jeg fikk en gravidpute av samboeren tidlig i svangerskapet og at jeg hadde så vondt i beina. Og nå som tiden har godt har den hjulpet meg med bekkenløsning, søvn osv. Kunne ikke ha levd uten akkurat nå. Samboeren liker også å ligge med den. Han har også gitt gravidputa et navn, den heter Kåre. Han spør meg hele tia om jeg skal kose med kåre eller sove med kåre. Han har visst det litt morsomt med dette.

hugme og amming
Ved amming festes puten til mors kropp som gjør at den ikke sklir bort eller ut. Puten tilpasses individuell størrelse på kropp, mage og babyer. bbhugme gir støtte til rygg, skuldre og nakke ved amming, enten man ammer et barn eller tvillinger. bbhugme er justerbar og formes til stabilt underlag for baby under amming.

:)

Tror jammen jeg skal gå til innkjøp av denne bare feriepengene kommer, begynner å bli litt lite med bare dyne mellom knærne kjenner jeg.

Jeg har ikke bb hugme, men doomoo i str L, den funker supert :-)

Back
Topp