BB Hug me-erfaringer?

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Jeg klarer bare ikke å ligge godt nå for tiden. Har prøvd med diverse puter og dyner og alt blir bare et stort vas. Vurderer BB Hug me, noen som har erfaringer?

Søstra mi har en sånn! Hun var kjempefornøyd med den under og etter svangerskapet. I ettertid hat samboeren hennes overtatt den, den er visst god å sove med for ryggen hans!

Hvordan er "konsistensen" (i mangel av et bedre ord) på den? Er det isopor i den, vil den formes litt etter baby om man bruker den til ammepute?
Hva er inni den liksom? :D

Hvordan er "konsistensen" (i mangel av et bedre ord) på den? Er det isopor i den, vil den formes litt etter baby om man bruker den til ammepute?
Hva er inni den liksom? :D
Det er slike bittesmå kuler som gjør at puta former seg lett og holder formen. Gir veldig god støtte. Du kan også regulere hvor fast du vil ha den, med de gummiringene i endene.
Anbefaler denne puta altså, jeg sover som en stein om natta nå :-)

Det er slike bittesmå kuler som gjør at puta former seg lett og holder formen. Gir veldig god støtte. Du kan også regulere hvor fast du vil ha den, med de gummiringene i endene.
Anbefaler denne puta altså, jeg sover som en stein om natta nå :-)
Tror jeg skal spandere på meg en sånn da :) Hadde en skikkelig dårlig en i forrige svangerskap, og slet også med å finne en god ammepute.

Hatt to svangerskap uten og kan ikke skjønne hvorfor! Sitter her i syden og klager over at jeg ikke pakket den i kofferten. Helt fantastisk!! Veldig fin som ammepute for de som ammer lenge av gangen. Baby legger seg i en grop så den ikke triller ut (lånte den et par ganger sist). Fyller mye så kanskje best for de med lengre overkropp.

Jeg har hatt min i noen uker nå og sover mye bedre :) gubben er ikke like fornøyd med at "Oddvar" er kommet mellom oss, men tar det som du skjønner med et smil ;)
Har dessverre ingen erfaring med den som ammepute.
Ha ha jeg ler meg i hjel:D oddvar! Den er ganske massiv ja, også så populær da, skjønner det blir sjalusi;)

Da skal jeg kjøpe en. Ser om noen selger den brukt først, ellers får mannen jaggu meg spandere en på meg. Jeg ammer fortsatt jenta på 22mnd, så min gamle ammepute er utslitt :p

Last edited:
Jeg skal definitivt på shopping i morgen! Håper jeg også blir like fornøyd :)

Tror det var babybanden jeg var innom i går hvor de hadde salg på en gravidpakke med bbhugme og slike kort du skal legge ved babyen og ta bilder for ulike hendelser. Verdt å ta en titt, kanskje sparer du noen kroner ;)

Jeg har hatt min i noen uker nå og sover mye bedre :) gubben er ikke like fornøyd med at "Oddvar" er kommet mellom oss, men tar det som du skjønner med et smil ;)
Har dessverre ingen erfaring med den som ammepute.

Haha! Min heter Anders! Min samboer er ikke fornøyd, så han stjeler den noen ganger og kaller den for Anna:p

Elsker den! Sover utrolig mye bedre!
Kan også brukes som ammepute og babynest, men får ikke testet det før nurket kommer ut:)

Tror det var babybanden jeg var innom i går hvor de hadde salg på en gravidpakke med bbhugme og slike kort du skal legge ved babyen og ta bilder for ulike hendelser. Verdt å ta en titt, kanskje sparer du noen kroner ;)

Jeg finner det ikke? Kan du sende meg en link om du kommer over den igjen?

Back
Topp