Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er slike bittesmå kuler som gjør at puta former seg lett og holder formen. Gir veldig god støtte. Du kan også regulere hvor fast du vil ha den, med de gummiringene i endene.Hvordan er "konsistensen" (i mangel av et bedre ord) på den? Er det isopor i den, vil den formes litt etter baby om man bruker den til ammepute?
Hva er inni den liksom?![]()
Tror jeg skal spandere på meg en sånn daDet er slike bittesmå kuler som gjør at puta former seg lett og holder formen. Gir veldig god støtte. Du kan også regulere hvor fast du vil ha den, med de gummiringene i endene.
Anbefaler denne puta altså, jeg sover som en stein om natta nå![]()
Ha ha jeg ler meg i hjelJeg har hatt min i noen uker nå og sover mye bedregubben er ikke like fornøyd med at "Oddvar" er kommet mellom oss, men tar det som du skjønner med et smil
![]()
Har dessverre ingen erfaring med den som ammepute.
Jeg har hatt min i noen uker nå og sover mye bedregubben er ikke like fornøyd med at "Oddvar" er kommet mellom oss, men tar det som du skjønner med et smil
![]()
Har dessverre ingen erfaring med den som ammepute.
Tror det var babybanden jeg var innom i går hvor de hadde salg på en gravidpakke med bbhugme og slike kort du skal legge ved babyen og ta bilder for ulike hendelser. Verdt å ta en titt, kanskje sparer du noen kroner![]()
Jeg fant den dessverre ikke jeg heller. Jeg regner med det er utsolgt; i går var det ca 750 varer i sommersalget, mens nå var det kun 250.Jeg finner det ikke? Kan du sende meg en link om du kommer over den igjen?
Jeg kjøpte min på Babyshop på Sirkus Shopping!Jeg skal definitivt på shopping i morgen! Håper jeg også blir like fornøyd![]()
Jeg kjøpte min på Babyshop på Sirkus Shopping!Var ikke på tilbud da, men fikk den på dagen
![]()
Jeg fant den dessverre ikke jeg heller. Jeg regner med det er utsolgt; i går var det ca 750 varer i sommersalget, mens nå var det kun 250.