BB cream

Biotherm sin om det må være BB creme :) har prøvd mange! Har tørr/dehydrert hud selv.
Mest av alt er jeg fornøyd med makethemake sin omega stick foundation, det er jo ikke en BB creme men har veldig lett dekk og gir mye fukt, føler den kan sammenlignes med en BB creme:angelic:
 
Jeg bruker mye bb-creme og cc-creme og favorittene mine er absolutt Erborian, Korres og Holika Holika.

Erborian BB-creme har en nydelig finish, sitter godt på og får bare huden til å se skikkelig fin og naturlig ut, samtidig som den dekker litt. Jeg har litt kvisearr og med denne gidder jeg ikke bruke consealer, den gjevner ut arrene så de ikke er like synlig og in your face, mens huden ser ut som hud. Har normal-kombinert hud som er fuktfattig om vinteren (og tørr nå under graviditeten) og denne passer lilke fint sommer som vinter.

Korres CC-creme er også helt nydelig på. Gir med glød enn Erborian sin og er perfekt om man har litt gusten hud eller bare vil se skikkelig fresh ut men samtidig naturlig. Pittelitt bedre dekkevne enn Erborian. Jeg hadde brukt denne hele året hadde jeg ikke vært så bleik om vinteren (light er ikke light nok for meg), men straks solen kommer frem er denne favoritten :)

Holika Holika petite bouncing bb-creme er tykkere og mer dekkende og passer meg perfekt vinterstid. Denne bruker jeg om jeg vil ha mer dekkevne og skal være hakket mer sminket. Perfekt når jeg har litt kviser eller skal ha litt mer sminke generelt :) Fås på ebay eller roseroseshop.com og finnes også i flere varianter til ulike hudtyper, inkludert en mer glødende/dewy variant som er knallfin på (lillesøster bruker den, hun er tørr i huden og elsker fukt og glød).

Både Erborian og Korres fås på vita :)
 
100% pure BB cream. Blander Aglow og Lumenious og det gir en naturlig fin glød. Kjøpes hos karma.no
Brukt den i 5år.
 
Back
Topp