Bazill på ebay?

W1ke

Elsker forumet
Er det billigere å handle sånn mix pakke med bazill på e-bay?
Fant en sånn pakke med 92stk til ca 453kr NOK... Inkl frakt... Men er det billig eller er det samme pris som i norske nettbutikker?

Husk på at når du bestiller for over 200 kr så må du regne med og må betale toll itillegg [:)]
Og da blir det pluttselig billigere og kjøpe i norge.

ORIGINAL: Someeone

Husk på at når du bestiller for over 200 kr så må du regne med og må betale toll itillegg [:)]
Og da blir det pluttselig billigere og kjøpe i norge.

var det ikke noen som sa for en stund siden at det ikke lønte seg pga porto blandt annet??

Tidligere når jeg har handlet på e-bay, så har jeg sendt mld å spurt om de kan merke sendingen som gave. Da slipper man toll[;)]
Aldri vært noe problem hos de jeg har handlet med før iallefall... Derfor jeg lurte på om det kanskje ble billigere...

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Tidligere når jeg har handlet på e-bay, så har jeg sendt mld å spurt om de kan merke sendingen som gave. Da slipper man toll[;)]
Aldri vært noe problem hos de jeg har handlet med før iallefall... Derfor jeg lurte på om det kanskje ble billigere...

om de sender som gave ja. hvis ikke lønner det seg nok ikke

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: Odin*s Mamma

om de sender som gave ja. hvis ikke lønner det seg nok ikke

Og kan være at posten sjekker dette og fortoller likevel[8D]

Eneste hobbybutikker i kjørbar avstand til her er panduro og panduroforhandlere. Å det er jo svindyrt[:'(]

Der jeg tenkte å handle på ebay ble det kostende 5kr og noen øre pr ark. (Da regna jeg pris + porto å delte på antall ark) Snakket med selger å hun kunne sende som gave, så ikke noe problem der heller.

Men finnes det noen nettbutikker i Norge som er rimelige på bazzill da? For ebay tar jo fort 2 uker før varene kommer[&o]

Back
Topp