Batterilys vs levende lys

Vi tenner sjelden lys her

Jeg er så gal at jeg har levende lys på juletreet jeg da :o

Kjøpte batterilys til å ha i telysholderene som er i de innebygde hyllene i veggen. Kan ikke ha vanlige te-lys der, da ville det blitt svart i hylla. Syns de lysene var helt ok, ga et inntrykk av at det blåste mye da for de "blafret" liksom :p
Ellers bruker jeg vanlige te-lys der jeg kan :)

Tenner nesten aldri lys for glemmer helt å tenne så de få gangene vi gjør det så går det greit tenker eg.

Kan vi få se bilde? Det hadde ikke jeg gjort :p hehe har dere ekte eller falsk tre?
Da må jeg ta når treet kommer opp. Tenner de kun en liten stund på julaften og sitter å ser mot det hele tiden. Har vanlige lys ellers. Har selvfølgelig ekte tre, enten det eller så er jeg uten tre!

Da må jeg ta når treet kommer opp. Tenner de kun en liten stund på julaften og sitter å ser mot det hele tiden. Har vanlige lys ellers. Har selvfølgelig ekte tre, enten det eller så er jeg uten tre!
Okei, da gleder jeg meg til å se treet med levende lys :D

La ikkje du ut eit bilde i fjor? Meinar det skal ligga her inne ein plass.

Jeg bruker vanlige lys, kun fordi jeg har 500 lys liggende i boden jeg vil bruke opp før jeg kjøper elektriske! :) for jeg skal absolutt bytte :D

Leste det jeg og.. Men tenker at som med alt annet, det er farlig å leve! Det er farlig å puste inn den forurenset luften som er i Norges storbyer. Og tenker at den forurensningen som tusenvis av mennesker puster inn hver dag er værre en levende lys.
Jeg fyller stua med lys ikke hver kveld, men veldig mange kvelder i uka. Har gjort det hvert år når mørket senker seg på vinterstid, og jeg har ingen planer om å slutte med det.

Back
Topp