Ja min cb digital slo også ut på kjemisk noe som forsovidt er rett at de gjørVeldig spesielt.. og CB digital er jo veldig sensitiv, så hadde det vært kjemisk burde jo den slått ut! Min CB slo ut tross kjempesak strek da jeg hadde tidlig sa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja min cb digital slo også ut på kjemisk noe som forsovidt er rett at de gjørVeldig spesielt.. og CB digital er jo veldig sensitiv, så hadde det vært kjemisk burde jo den slått ut! Min CB slo ut tross kjempesak strek da jeg hadde tidlig sa
absolutt rett at de gjør det, jaJa min cb digital slo også ut på kjemisk noe som forsovidt er rett at de gjør
Er dette makesure?
Ja, pakke med 5 stk iEr dette makesure?
Åh, håper sånn at det er testene som er dårlige!! Høres jo veldig lovende ut at clearblue er så positiv!Jeg har testet med batch 120381 og har veldig dårlig stigning på testene og det svinger mellom sterkt og svakt. Jeg skal nå ta blodprøve for å få et ordentlig svar på om jeg er gravid eller i ferd med å miste. Jeg har alltid opplevd make sure som pålitelige og gode, så dette var overraskende. Clearblue med sånn kryss inni er knallpositiv.
Jeg tør ikke håpe for mye. Men det er rart at hcg ikke skal gå ned mot null også da når det er så lave nivåer som helt i starten av et svangerskap. Det er som en evigvarende hale på testene liksom. Jeg blir ikke klok på det her. 18 dpo i dag og burde fått knallpositiv test egentlig.Åh, håper sånn at det er testene som er dårlige!! Høres jo veldig lovende ut at clearblue er så positiv!
Veldig mystiskt. Jeg hadde vært skeptisk om det ikke var før at clearblue var sterk, men umulig å vite basert på disse testene. Tar du hcg prøve idag? Får du svar samme dag? Tenker og heier på degJeg tør ikke håpe for mye. Men det er rart at hcg ikke skal gå ned mot null også da når det er så lave nivåer som helt i starten av et svangerskap. Det er som en evigvarende hale på testene liksom. Jeg blir ikke klok på det her. 18 dpo i dag og burde fått knallpositiv test egentlig.