Batchnummer dårlige makesuretester

Veldig spesielt.. og CB digital er jo veldig sensitiv, så hadde det vært kjemisk burde jo den slått ut! Min CB slo ut tross kjempesak strek da jeg hadde tidlig sa
Ja min cb digital slo også ut på kjemisk noe som forsovidt er rett at de gjør :)

Håper at denne virker i orden!! Testet i dag tidlig
image.jpg
IMG_5559.jpeg

Oi. Kjøpte to pakker fra Farmasiet i går, og håper virkelig at de er gode å bruke. Hadde ikke tenkt å kjøpe noe mer denne runden. Ja, ja… Jeg har to CB digital liggende fra forrige runde, så jeg kan jo alltids bruke dem etter IKM.

Er det noen som har hatt problem med skyggestrek på de dårlige batchene av makesure? Ser at pakken jeg har brukt er fra en av de batchene (den som slutter med 53). Det er en ultrasvak "strek" på testen fra imorges 11 dpo men tror bare det er skygge. Det ble også først synlig når den tørket. Burde være sterkere nå uansett. Men har ikke hatt problem med skygger på makesure tidligere.

Jeg har testet med batch 120381 og har veldig dårlig stigning på testene og det svinger mellom sterkt og svakt. Jeg skal nå ta blodprøve for å få et ordentlig svar på om jeg er gravid eller i ferd med å miste. Jeg har alltid opplevd make sure som pålitelige og gode, så dette var overraskende. Clearblue med sånn kryss inni er knallpositiv. :nailbiting:

Jeg har testet med batch 120381 og har veldig dårlig stigning på testene og det svinger mellom sterkt og svakt. Jeg skal nå ta blodprøve for å få et ordentlig svar på om jeg er gravid eller i ferd med å miste. Jeg har alltid opplevd make sure som pålitelige og gode, så dette var overraskende. Clearblue med sånn kryss inni er knallpositiv. :nailbiting:
Åh, håper sånn at det er testene som er dårlige!! Høres jo veldig lovende ut at clearblue er så positiv!

Åh, håper sånn at det er testene som er dårlige!! Høres jo veldig lovende ut at clearblue er så positiv!
Jeg tør ikke håpe for mye. Men det er rart at hcg ikke skal gå ned mot null også da når det er så lave nivåer som helt i starten av et svangerskap. Det er som en evigvarende hale på testene liksom. Jeg blir ikke klok på det her. 18 dpo i dag og burde fått knallpositiv test egentlig.

Vedlegg

• 20240321_073103.jpg
    20240321_073103.jpg
    1,3 MB · Visninger: 102
Jeg tør ikke håpe for mye. Men det er rart at hcg ikke skal gå ned mot null også da når det er så lave nivåer som helt i starten av et svangerskap. Det er som en evigvarende hale på testene liksom. Jeg blir ikke klok på det her. 18 dpo i dag og burde fått knallpositiv test egentlig.
Veldig mystiskt. Jeg hadde vært skeptisk om det ikke var før at clearblue var sterk, men umulig å vite basert på disse testene. Tar du hcg prøve idag? Får du svar samme dag? Tenker og heier på deg ❤️

Back
Topp