Batchnummer dårlige makesuretester

Fiffii

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Det er en del dårlige make sure batcher ute og går nå! Tenkte derfor vi kunne ha denne tråden der vi legger inn batchnummer på de make sure batchende som er gode og dårlige. Skriv: batchnummer-om den er god eller dårlig

Da slipper vi å kjøpe fra de dårlige :D


:banghead:Dårlige
W001303053
W00101119
W00120381 gir falskt positive?



:joyful:Gode
 
Last edited:
Har også erfaring med at W001303053 er dårlig. Jeg mailet med makesure.no idag, og de er ikke veldig villig til å godta at det er en dårlig batch. De sa også at man ikke måtte legge testen på papir etter den er tatt. Legg den heller på et ikke-absorberende underlag etter den er tatt. :) Jeg har ikke lagt den på papir, men fått rare streker uansett. Fikk til slutt tilbud om å få tilsendt noen gratis tester.
Fint om flere klager på dem til makesure, så er de klar over det.
 
Har også erfaring med at W001303053 er dårlig. Jeg mailet med makesure.no idag, og de er ikke veldig villig til å godta at det er en dårlig batch. De sa også at man ikke måtte legge testen på papir etter den er tatt. Legg den heller på et ikke-absorberende underlag etter den er tatt. :) Jeg har ikke lagt den på papir, men fått rare streker uansett. Fikk til slutt tilbud om å få tilsendt noen gratis tester.
Fint om flere klager på dem til makesure, så er de klar over det.
Jeg har også klaget på denne batchen. Opplevde som deg at de ikke var noe særlig mottakelige. Fikk beskjed om at det kom ny batch om 2 uker, bare.
 
W001303053 - dårlig ja! Ujevne streker
W00101119 - dårlig, ekstremt lite farge. Øker ikke i styrke
 
Bra det virker som om det kun er den ene batchen da!
 
Søren, er den jeg har også fra oktober/november :banghead:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 110
Må spørre dere.. hva er det som er galt med denne batchen? Er det bare det at det gir dårlig farge og ujevne streker/eller negative eller gir de også skyggestreker og falske positive?
 
Må spørre dere.. hva er det som er galt med denne batchen? Er det bare det at det gir dårlig farge og ujevne streker/eller negative eller gir de også skyggestreker og falske positive?
Jeg har bare opplevd dårlig farge og ujevne streker. Her er ett par eksempler
Edit: nederst test på siste bilde er dårlig batch.

Screenshot_20231216_204439_Gallery.jpg20231216_104102.jpg
 
Jeg har bare opplevd dårlig farge og ujevne streker. Her er ett par eksempler
Edit: nederst test på siste bilde er dårlig batch.

Vis vedlegget 425013Vis vedlegget 425014
Okei.. men ser tydelig at den er positiv, til tross for dårlig farge da. Jeg kjøpte nye tester i går, og innså ikke før etterpå at jeg hadde kjøpt den dårlige batchen dere skriver om her inne.. her er mine nå; ville dere tenkt disse er positive? Eller det falske streker pga dårlig batch?
 

Vedlegg

  • IMG_2344.jpeg
    IMG_2344.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 138
Okei.. men ser tydelig at den er positiv, til tross for dårlig farge da. Jeg kjøpte nye tester i går, og innså ikke før etterpå at jeg hadde kjøpt den dårlige batchen dere skriver om her inne.. her er mine nå; ville dere tenkt disse er positive? Eller det falske streker pga dårlig batch?
Ville absolutt tenkt positiv!
 
Okei.. men ser tydelig at den er positiv, til tross for dårlig farge da. Jeg kjøpte nye tester i går, og innså ikke før etterpå at jeg hadde kjøpt den dårlige batchen dere skriver om her inne.. her er mine nå; ville dere tenkt disse er positive? Eller det falske streker pga dårlig batch?
Absolutt positive, gratulerer :love017 litt av en forskjell på dem, til å være på samme urin :bag:
 
For info så sender Farmasiet ut W00120381 nå. Det ble lagt ut noen klart tydelig positive tester fra denne pakken på Testetøs, men cbd sa ikke gravid
 
Jeg kjøpte med en make sure-pakke nå når jeg var hjemme i Norge til jul for har sett her inne på andres tester at make sure har de beste testene, TYPISK at jeg fikk med meg en av de dårlige batchene da :banghead: :hilarious: :hilarious:

1000041370.jpg
 
Back
Topp