Bast

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Mere mas om den puta.. Håper du bærer over med meg.. Jeg finner ikke noen hevelse noen plasser, men om jeg bare masserer rundt der du har tatt bilde av så må jeg vel treffe noe hvertfall? Visst det ikke er noe vits så må du advare meg.. Er døds tungt å massere den greia selv å samboern er jo aldri hjemme..

Ååh.. Kjempe bra!! Da satser vi på fødsel snart.. Ja, føttene er skikkelig hovne.. Samboern sa han fant noe igår, men jeg synes han var for lang under foten utfra bildene dine.. Er det noen slags hevelse lengre inn på foten også? Eller kan han ha rett? Nesten så man tar hele foten bare for å være sikker.. Kan massasje-fotbad gjøre noen underverker? Herregud så desperat jeg er.. [8|]

Jeg sa jo at denne ungen ikke hører etter[:(]

ORIGINAL: toveli6

Vi skulle ikke snakkes igjen vi jo[:D][8|][8|][:D] Ja ja, du har noen timer igjen jeg drømte jo 1750[;)]

Pokker, mye god massasje som gikk bort på blæra da.. [8D] Får fortsette på sida der selv jeg da.. *tålmodighet er en dyd*

ORIGINAL: bast

Hvis du har hevelse litt lenger inne på foten er det nok blære punktet...min står også litt ut pga press fra baby og du merker det vel med en del tissing tenker jeg.
Blære punkt og livmor punkt sitter nesten oppi hverandre[;)]

ORIGINAL: mie83

litt avsporing, men jeg drømte lindaen hadde fått en stor og fin gutt som skulle hete andres inatt. tror ikke hun brukte noen smertelindring og var ganske sliten men glad for å ha det overstått.

Hehe.. Så søtt da[:D] Håper du kan være sånn passe sanndrømt da, å at det kan skje i nærmeste framtid[:)]

Jeg kan ta deg når jeg er ferdig selv!!

ORIGINAL: bast

Håper noen gidder å sanndrømme at jeg føder snart også.[8|]

Back
Topp