Bast-puta.. Tilfeldig??

fruluna

Forumet er livet
Som noen av dere kanskje husker, masserte samboeren og jeg puta under foten som bare det kvelden før fødselen begynte..

Lurer på om det var helt tilfeldig eller om det faktisk var det som satte i gang det hele??
Litt pussig også..

Men som jeg har trodd hele tiden var ul terminen feil.. I følge den kom Linnea tre og en halv uke før termin, men fødselslegen på sykehuset sa at han kunne gå med på at hun var født en uke før, men iallefall ikke over tre!
Så det er noe med å stole på den magefølelsen man har...

jeg velger å tro at det var puta jeg... men det hadde nok ikke funka om ikke Linnea var klar til å komme ut!

ORIGINAL: lenemor

jeg velger å tro at det var puta jeg... men det hadde nok ikke funka om ikke Linnea var klar til å komme ut!
enig[:D]

jeg har massert puter i lange baner og på begge føttene - uten resultat.
Men ungen kommer vel når den er klar..

Jada den gjør nok det! Som med alt annet fungerer det vel ikke på alle!!
Jeg er veldig mottakelig for akupuntur iallefall, så kanskje det er det samme med soneterapi?

jeg var på biblioteket å lånte en bok om soneterapi,bare for å sjekke at vi var på rett sted liksom.hadde jo bomma litt så fra i dag av så skal det gjøres riktig[;)]. jeg har tro på at dette modner livmora.og evntuelt setter igang fødsel hvis livmora er "klar"..

Heia Fruluna[:D] Hvordan går det med dere? Hvordan er prinsessen? Er ho snill?  Åhh.. dette må jo være helt fantastisk..? Plutselig så var Linnea ikke i magen lengre og hverdagen ble snudd på hodet[;)] hihi.. Gleder meg altså..

ORIGINAL: Monicus

Heia Fruluna[:D] Hvordan går det med dere? Hvordan er prinsessen? Er ho snill?  Åhh.. dette må jo være helt fantastisk..? Plutselig så var Linnea ikke i magen lengre og hverdagen ble snudd på hodet[;)] hihi.. Gleder meg altså..

He he nei det er så rart.. Hverken du eller jeg trodde vel det ble noe fødsel på meg den mandagen...
Og en time senere startet det liksom.. Pussig!!

Det går så fint! Hun har det sovehjerte... Sover og sover, så jeg føler jeg har all verdens tid.. Er nesten bare våken når hun skal ha mat [:)] Så mamma må vekke henne litt innimellom da, for det er jo litt kjedelig når hun sover hele tiden.. Fniiis.

Også så fin mage du har fått da! Begynner å komme seg nå! [;)]

ORIGINAL: fruluna

He he nei det er så rart.. Hverken du eller jeg trodde vel det ble noe fødsel på meg den mandagen...
Og en time senere startet det liksom.. Pussig!!

Det går så fint! Hun har det sovehjerte... Sover og sover, så jeg føler jeg har all verdens tid.. Er nesten bare våken når hun skal ha mat [:)] Så mamma må vekke henne litt innimellom da, for det er jo litt kjedelig når hun sover hele tiden.. Fniiis.

Også så fin mage du har fått da! Begynner å komme seg nå! [;)]

Nei, vet du hva.. det trodde jeg ærlig talt ikke.. hehe.. Det ble ganske nærvepirrende på den andre siden her..

Så utrolig flott at hun er så rolig, men jeg tror nok at jeg hadde vekket henne av og til jeg og[;)]
Kan tenke meg at dere sitter å beundrer henne hele tiden..  *missunnelig*

Ja magen vokser, måtte legge inn et nytt bilde, selv om det bare var 2 uker siden sist..

mamma.. hehe når jeg leste det så tenkte jeg først din mamma.. hahaha.. det er du som er mamma nå...

ORIGINAL: GoUngen

verken puta eller mensenterminen min stemmer tydeligvis [:@]

Har ikke akkurat gnikka sååå veldig på den puta da [:-]
hehe [:D] Hvor lenge holdt dere på med den da? mange dager i forveien? gnikka lenge ?? Kanskje jeg skal be han gjøre det når han kommer hjem etterpå .. Sex funker heller ikke såh [8D]

Koselig å ha deg her igjen [;)]

Da er det sikkert ul terminen som stemmer mest for deg, Go'ungen. Og det er fullt mulig du går litt over den datoen også. Jeg har nå gått 8 dager over termin!!
Jeg har gnikket i flere dager - noen ganger i over en halvtime i strekk, tar bringebærbladkapsler, går til akupunktur og tar dobbel dose med nåler, og vet at både ul og menstermin stemmer, har prøvd sengemambo og drukket lakris-te ...... men tydeligvis er min kjære livmor utrolig treg av seg.
Så GoUngen: gnikkinga virker på noen, og det skader jo ikke med fotmassasje uansett (og behagelig er det også) [:)]. Og vips så kommer nok ungen snart skal du se [:)]

mamma.. hehe når jeg leste det så tenkte jeg først din mamma.. hahaha.. det er du som er mamma nå...

Hi hi ja det er jeg som er mamma nå [:D] [:D] [:D]

ja, gjett da!
Det er dagene etter termindato som er værst egentlig, for man går og venter hveeeer dag - og kjenner etter for hver lille kynnere som kommer.. kanskje kan det være noe på gang...men akk nei, så går det over igjen.. Nei, her må man smøre seg med tålmodighet. Det blir en skikkelig bestemt unge dette [:D]

Back
Topp