Basson Duo

Apeloffen

Forumet er livet
Har fått tilbud om å kjøpe ei to år gammel vogn for 2500kr.
Noen som har erfaringer å dele? Har ikke sett vogna ennå,men den skal visst være grå..hele vogna..inklusive understellet. Er så nysgjerrig.. Noen som har ei sånn vogn, som kanskje vil vise meg? Var visst noe bamser på den også..

Vant ikke den en sånn best i test ett år?

ORIGINAL: Mamman til Emil

Det var dyrt! [&:]
De er ikke dyre nye liksom...

Men har ikke bilde desverre[8D][:)]

Ja, syns du ikke? Har hørt at de koster ca 5000kr nye. Sa til gubben (som prater med hun som skal selge) at 2000 hørtes litt bedre ut.

ORIGINAL: Novembergull

Jo, det har jeg også lest..
Googla basson duo, og kom inn på forum hvor de har diskurtert. Noen anbefaler, og noen synes det er dritvogn.. [8|]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

ORIGINAL: Novembergull

Jo, det har jeg også lest..
Googla basson duo, og kom inn på forum hvor de har diskurtert. Noen anbefaler, og noen synes det er dritvogn.. [8|]

Tror det er sånn om alle vogner.. noen hater de og andre elsker de..
Får du ikke prøvd en først, prøv å trille den, se hvor mye plass det er til den i bilern etc[:)]

Ja, syns du ikke? Har hørt at de koster ca 5000kr nye. Sa til gubben (som prater med hun som skal selge) at 2000 hørtes litt bedre ut.

Sorry, tok feil jeg. Tenkte på en en heeelt annen vogn.. Den koster 3500 ny[8D]
Basson koster jo ca 5500 ny! Så var ikke sååå ikke pris læll[;)]
2300 hadde jeg betalt[:D]

hehe, ja da hadde det hvertfall vært dyrt[:D]
Hun vil ha en plass mellom 2000 og 2500.. så vi får se hva hun finner ut da[:)]

Sorry, tok feil jeg. Tenkte på en en heeelt annen vogn.. Den koster 3500 ny[8D]
Basson koster jo ca 5500 ny! Så var ikke sååå ikke pris læll[;)]
2300 hadde jeg betalt[:D]

Den tar siiiinsykt mye plass baki da..[&:] Har ei venninne som har den, og de får ikke plass til annet enn vogna når de skal på tur! Går jo selfølgelig an å demontere den da, men er jo litt tungvindt..

åkkei, det leste jeg også en plass.. Kjipern[&:] Ny bil må vi ha uansett,men fuglene vet om vi får en bil med digert bagasjerom..[8|] Hmmm...

jeg har basson vogn til sebastian og er / har vært kjempe fornøyd, der et god plass i bagen til den lille og ikke minst har den vunnet best i test før. (vår var den modellen som var best i test den gang) men nå har de kjempe salg her i bergen på 2007 eller 2008 modellene til 3990 (http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13190647&sid=xz1cbaGCcdd098756&WT.svl=Bilde) så synes det var dyrt for en såpass gammel vogn

Min søster har Basson Duo, og hun har vært veldig fornøyd. Stor bag i det minste, tror babyen lå i den i 9 måneder.

Jeg ville ikke ha den, nettopp fordi jeg syntes den ble så stor sammenlagt, og tung å løfte på.
Men, det var en veldig greit pris syns jeg!!

ORIGINAL: Karla

bassonvognene har ikke samme kvaliteten som simo og emmaljungavognene, di selges billigere av den grunn, jeg synes 2500 kr er mye for en 2 år gammel en, du finner nye på tilbud til 4000 kr ofte.

er det ikke litt rart at en vogn vinner best i test hvis den ikke har like bra kvalitet som de to vognene du nevner? det kan jo tyde på at den den gang hadde bedre kvalitet, basson vogner er enkle og passer perfekt til det den skal brukes til. Ikke at det er noe negativt med de andre vognene, jeg feks elsker utseende på emmaljunga, men jeg kommer aldri til å ha råd til en vogn til mellom 6-9000 kr[&o] 

Jeg har basson å ville ikke byttet med noen. Er kjempe fornøyd!!! Men 2500,- var kanskje litt mye. De er ofte på tilbud rundt om. Nå er eller kommer vel snart 2008 modellene også så da selges nok 2007 modellene ut:)

jeg kjøpte den vogna til sønnen min når han blei født for 4 år siden.jeg har hatt mange og solgt de fleste vognene jeg har hatt til begge ungene mine,men den vogna har jeg faktisk enda..jeg liker den kjempe godt,og den er veldig god å trille [:D]

Back
Topp