Bassengtrening

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Da har jeg ringt jordmor å hun anbefalte meg ikke å bade i offentlig basseng pga bakterier å sånn. Mest fordi jeg skulle ta det med ro? ehm(Jeg er da ikke syk men bare gravid[:D])....siden jeg hadde hatt prøverør, men da skjønner jeg ingenting for riksen sa at etter at jeg hadde hatt innsett så regner de det som et normalt svangerskap... Jaja, får må vente litt med trening da å heller gå litt turer. Jeg skulle visst ta det med ro til barnet ble litt større å for da å trene...

Ble heller mer forvirra enn opplyst av den samtalen[8|]

Badekar var helt ok

jeg trente i basseng helt til uke 36 i forige svangerskap jeg...
ikke noe problem
de anbefaler å ikke være i basseng i de siste ukene pga hygeniske årsaker.

Så tren i basseng med god samvitighet!

Hejsa.

Jeg er i bassenget 2-3 gange om ugen... sidste graviditet var jeg der dagen før jeg fødte.

Det var det eneste jeg kunne for bækkenløsning, og er sikker pådet har hjulpet mig.
Jordmor har ikke en eneste gang sagt jeg ikke skulle - tværtimod.

Synes det lyder meget mærkeligt - er der kun en jordmor tilknyttet??? Eller en andne du kan spørre...

Hun har ikke sagt at jeg ikke burde trene i det hele tatt, men at jeg skulle ta det med ro og ikke trene før babyen(ja det var det hun sa) hadde blitt større....kunne gå turer å sånn[8|] sikkert pga at vi har hatt prøverør, men burde jo ikke være noe hindre det.

ORIGINAL: *dreamer*

Da jeg var på ullevål i går fikk jeg streng beskjed om å trene, så jeg tror nok at hun du snakket med var litt hysterisk[;)]

ja det tror jeg også...hihi. trenger kanskje ikke løfte de tyngste vektene...hihi.... Er så redd å få betennelse eller sopp oppi der jeg om du skjønner

På Ullevål sa de at det ikke var noe problem å bade i offentlig basseng fordi slimproppen hindrer at det kommer bakterier og sånn opp til baby. Men jeg skjønner at du ikke har lyst til å risikere og få betennelse eller sopp[:)]

Back
Topp