Bassengtrening :)

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Weee! Om en time drar jeg avgårde for konsultasjon med fysioterapeut før det blir basseng trening. Gleder meg:D

Kos deg! Herlig med en tur i bassenget synes jeg. Hjelper veldig på bekkenplagene mine hvertfall.

Superdeilig med bassengtrening må jeg si:D gleder meg allerede til
neste uke:)

Så kjekt da!

Så kjekt da!

Veldig glad for at jeg fant ut av det:) legen var ikke klar over at de hadde slikt østfold. Men google og tlf er kjekt å ha:D

Jeg vurderte i dag om jeg også skulle ta meg til svømmehallen en gang eller to neste uke! Er fantastisk! Mamma er svømmer, så hun blir garantert med :D

Jeg vurderte i dag om jeg også skulle ta meg til svømmehallen en gang eller to neste uke! Er fantastisk! Mamma er svømmer, så hun blir garantert med :D

Var helt supert. Var der litt tidlig, så svømte 20 min før treningen startet. Også 34 grader i vannet da:D gleder meg til å ta med meg mini på babysvømming dit:)

Var helt supert. Var der litt tidlig, så svømte 20 min før treningen startet. Også 34 grader i vannet da:D gleder meg til å ta med meg mini på babysvømming dit:)

Så deilig :) tipper jeg drar innom Østfoldbadet når jeg skal til mormor og morfar i Trøgstad neste uke, der har de også varmt basseng :D det er super digg. Babysvømming kommer jeg nok ikke til å delta på, da jeg har kronisk ørebetennelse og ikke kan få vann i hår og ører når det begynner å bli kaldt, men samboer eeeeeelsker vann, så han kommer nok til å nesten kreve å få delta på det :p derfor blir det bare svømming med hodet over vannet på denne tiden av året for meg! Haha

Så deilig :) tipper jeg drar innom Østfoldbadet når jeg skal til mormor og morfar i Trøgstad neste uke, der har de også varmt basseng :D det er super digg. Babysvømming kommer jeg nok ikke til å delta på, da jeg har kronisk ørebetennelse og ikke kan få vann i hår og ører når det begynner å bli kaldt, men samboer eeeeeelsker vann, så han kommer nok til å nesten kreve å få delta på det :p derfor blir det bare svømming med hodet over vannet på denne tiden av året for meg! Haha

På vinterferie i indre? ;)
Bare å si fra om du får lyst/tid til å treffes:)

Kanskje greit å holde seg unna da ja. Ikke noe poeng i å provosere øra ;) men kjekt med en mann som elsker vann da:)

Hvordan var det? Og hva diskuterte dere i møtet dere hadde før du begynte å trene?

På vinterferie i indre? ;)
Bare å si fra om du får lyst/tid til å treffes:)

Kanskje greit å holde seg unna da ja. Ikke noe poeng i å provosere øra ;) men kjekt med en mann som elsker vann da:)

Jepp, mormor og morfar kom hjem fra Tyrkia i går, så vil dra å besøke de noen dager :) jeg skal så absolutt si ifra :D

Ja, absolutt, vil jo gjerne at ungen skal ha et godt forhold til vann og bli glad i å bade :)

Back
Topp