Basseng???

FrøkenB

Betatt av forumet
Hei og hå :) Jeg har lyst å dra i svømmehallen med minstemann.. Er det trykt? :)

JA! Er ukene etter at du har født at du skal holde deg borte:) ialle fall til renselsen er over tror jeg:9 Er mange gravide som driver med bassengtrening til rett før fødselen.

Du skal heller ikke bade i basseng de siste ukene før fødselen. Tror det har mest med om fostervannet går og man ikke får det med seg, "åpent" inn og bakterier osv...
Men nå er det bare å bade og kose seg :-D

Ja hvis slimproppen går skal man holde seg unna basseng og slikt. Den pleier å gå ikke altforlenge før fødselen :) også så fiiiint navn den har..

Chocolate girl skrev:
Ja hvis slimproppen går skal man holde seg unna basseng og slikt. Den pleier å gå ikke altforlenge før fødselen :) også så fiiiint navn den har..

Hahhahah, nå kom jeg på den morsomme telefonsamtalen sambo hadde til sykehuset da han ringte for å si at vi kom inn på føden da vi skulle få førstemann! Han var såå nervøs og det første han gjorde var å glemme gatenavnet der vi bor!! Vi hadde flyttet dit en måned tidligere, og da de spurte hvor vi bodde ble han helt blank og svarte: "Eeeeh, Trondheim!" Hehe, jeg måtte hjelpe han og minne han på gatenavnet. Så hører jeg han si: "Og blodproppen gikk i dag tidlig!" Hehehe, jeg holdt på å le meg ihjel, men gikk ut fra at de på føden skjønte hva han mente.. ;) Vi har ledd MYE av den telefonsamtalen i etterkant!!! :-) Gleder meg til neste gang!

MittAndre <3 skrev:
Hahhahah, nå kom jeg på den morsomme telefonsamtalen sambo hadde til sykehuset da han ringte for å si at vi kom inn på føden da vi skulle få førstemann! Han var såå nervøs og det første han gjorde var å glemme gatenavnet der vi bor!! Vi hadde flyttet dit en måned tidligere, og da de spurte hvor vi bodde ble han helt blank og svarte: "Eeeeh, Trondheim!" Hehe, jeg måtte hjelpe han og minne han på gatenavnet. Så hører jeg han si: "Og blodproppen gikk i dag tidlig!" Hehehe, jeg holdt på å le meg ihjel, men gikk ut fra at de på føden skjønte hva han mente.. ;) Vi har ledd MYE av den telefonsamtalen i etterkant!!! :-) Gleder meg til neste gang!

*le* Veldig morsomt :-D
Skal ikke være bare, bare ;)

Jeg la på meg 35 kg sist så denne gangen svømmer jeg en til to dager i uka. Svømmer 100 ganger 25 meter hver gang. Har et mål om å klare det på en time, men foreløpig har jeg 'bare' klart 97 på en time. Håper å klare det før jeg blir for stor å tung :)

Back
Topp