Basseng!

Moffedilla

Forelsket i forumet
Sambo og jeg har lst til å begynne å svømme litt hver uke, både moro og bra!
Dro ikke på babysvømming med lillegutt, men vil så gjerne ha han med oss.
Lurer på hva temperaturene skal være, og hvor lenge de skal være det?

Er så grønn på sånt!

Der vi går er det ca. 32 grader i vannet og babyene er i vannet i 30 min. av gangen...20 min. de to første gangene...

Temperaturen i basseng som har babysvømming skal vel helst være på 35 grader.

På babysvømmingen anbefaler de ca 20 min første gang, og 30 min etter det.

der vi bader er det 35 grader i vannet ca[:)] er i vannet i 3 kvarter ca

ORIGINAL: Vugge

Er det sånn inne-badeland-sted eller er det sånn spesial-basseng?
(Hvis noen skjønte hva jeg mener nå?...)[8D]

Terapibasseng vel..? Litt usikker... Kanskje vi må ha babytreff i svømmehallen, Monica..?

tja vi går i den lokale svømmehall som har barnebasseng...dette er mye varmere enn det store bassenget... mellom 32 og 37 er fint.. undersøk litt du kan søke på nettet og se om det står info om det badeannlegget som dere vil bruke... det varierer på dager hvor vannet er varmere enn ellers..hos oss er det mandag og fredag det er varmest.

i begynnelsen må dere se det an..ikke være lenge uti..barnet må vennes til det..15 min er nok i første omgang..ha med 2 håndkler et som dere har med ut i hallen og et som brukes til å tørke barnet etterpå... bruk badebleie og badehette..

ORIGINAL: KatrineH

Terapibasseng vel..? Litt usikker... Kanskje vi må ha babytreff i svømmehallen, Monica..?

Takk! Du skjønte det.. Spesial-basseng.. heh... Ja, jeg tenkte jeg skulle tusle bort på Kaldnes en dag jeg! Det er vel litt varmere der.. [8|] Enn svømmehallen altså..[8|]

Jeg trodde kanskje det var best i svømmehallen jeg (Har faktisk ikke vært der).. Men på Active er det kun sånn basseng som er kaldere.. er boblebad, og sånn pittelite som de kan sitte i vettu.. Men er det ikke no sånn spesial basseng der..? Veit at de har babysvømming på Sjølyst, så der er det sikkert bra, men der kan man vel ikke bade uten no avtaler igjennom noen..???

Takk! Du skjønte det.. Spesial-basseng.. heh... Ja, jeg tenkte jeg skulle tusle bort på Kaldnes en dag jeg! Det er vel litt varmere der.. [8|] Enn svømmehallen altså..[8|]

Jeg trodde kanskje det var best i svømmehallen jeg (Har faktisk ikke vært der).. Men på Active er det kun sånn basseng som er kaldere.. er boblebad, og sånn pittelite som de kan sitte i vettu.. Men er det ikke no sånn spesial basseng der..? Veit at de har babysvømming på Sjølyst, så der er det sikkert bra, men der kan man vel ikke bade uten no avtaler igjennom noen..???

Hakke peiling!![8|]
Vet man kan leie bassenget på Sole eldresenter på Stokke. Det er sånn varmt basseng som de har babysvømming i hvertfall.. Mener det var 180 kroner for å leie det en time så det hadde jo ikke vært så ille! Kunne hatt treff der også så hadde det vel blitt en 20-30 kroner på hver [:)]

Jaaa...!!! Det hadde vært gøy [8D][8D] Det må vi få til altså..!!!

Hakke peiling!![8|]
Vet man kan leie bassenget på Sole eldresenter på Stokke. Det er sånn varmt basseng som de har babysvømming i hvertfall.. Mener det var 180 kroner for å leie det en time så det hadde jo ikke vært så ille! Kunne hatt treff der også så hadde det vel blitt en 20-30 kroner på hver [:)]

Jaaa...!!! Det hadde vært gøy [8D][8D] Det må vi få til altså..!!!

Har en del venninner som jobber der så kan sjekke opp hvor mye det koster. Det går jo på søndager også så da har man jo mange muligheter :)

Ja.. sjekk opp litt..!! Syns det var kjempe billig altså..! [8D]

Back
Topp