baser til barnesete

pOker*faCe

Glad i forumet
får man baser til de store barnesetene også? eller er det kun fra 0-13kg eller 0-18kg barnesetene det går ann å bruke det på?

shnuppa må jo ha nytt sete om ikek så alt for lenge.. og hadde vært gangske praktisk med base.

Hvorfor er det mer praktisk? Nei, det fins ikke, og det er jo av den enkle grunn at de senere setene som oftest står fastmontert i bilen hele tiden når man først har satt dem inn.. 

ORIGINAL: Sicily

Hvorfor er det mer praktisk?
Nei, det fins ikke, og det er jo av den enkle grunn at de senere setene som oftest står fastmontert i bilen hele tiden når man først har satt dem inn.. 

for VÅRES del mest praktisk da vi bytter imellom 5 biler, sitte å montere et sete for hver gang blir stress, derfor jeg lurte på om det fantes..

ORIGINAL: pOker*faCe

Nei, det fins ikke, og det er jo av den enkle grunn at de senere setene som oftest står fastmontert i bilen hele tiden når man først har satt dem inn.. 

for VÅRES del mest praktisk da vi bytter imellom 5 biler, sitte å montere et sete for hver gang blir stress, derfor jeg lurte på om det fantes..

Fins jo seter som er sikre OG enkle å montere, da. [;)] Skulle du kjøpt 5 baser, da? 

ORIGINAL: pOker*faCe

Fins jo seter som er sikre OG enkle å montere, da. [;)] Skulle du kjøpt 5 baser, da? 

nei hadde ikke planer om å kjøpe 5 baser nei.. men i utgangspunktet enklere :) men ooook glem nå mitt spm da:)

ORIGINAL: Mrs.Cullen

hehe, synes ikke at det hadde vært praktisk å bære en unge i setet når de veier over 13 kg...no thank you[:D]
har lite lyst å bære "mini" på 10 mnd og ho veier 11 kg..[:D]

jeeje, spurte bare om det fantes baser jeg da.

Men du kan få seter med isofix som gjerne er enkelere å feste enn de som skal festes med sele[:)]

Back
Topp