Bartender

~FrkNovember~

Gift med forumet
Driver og må finne meg ny jobb... Har lyst å bare prøve noe helt nytt, komme meg ut blant mennesker og få noen nye utfordringer.
Noen her som er eller har vært bartender? ulemper/fordeler?

Jeg har drevet bar i flere år...
Utrolig kjekt å veldig sosial jobb, men arbeidstidene er vanskelige å kombinere med familieliv syns jeg..[:)]

Jeg har jobbet som bartender i flere år! [:)]

Fordelen er jo at du får masse tips rett i lomma, møter masse spennende mennesker, jobber sammen med mange likesinnede (i mitt tilfelle, på den tiden), og at det er et veldig sosialt yrke. Gøy, gøy! [:)]

Ulempene er jo at det er vanskelig å kombinere med noe familieliv. Skal du tjene penger i den bransjen, må du jobbe kveld, netter, helligdager osv.
Det er veldig begrenset hvor lenge man holder ut med å snu døgnet.....(for de fleste hvertfall)

ORIGINAL: Lillebollå

Jeg har drevet bar i flere år...
Utrolig kjekt å veldig sosial jobb, men arbeidstidene er vanskelige å kombinere med familieliv syns jeg..[:)]

Trives godt med mye folk rundt meg, og er helt utsultet på det sosiale liv. Jeg skal være hjemme på dagen, og tenkte derfor at det kunne passet med et slikt yrke...
Er det ok lønn?

Jeg har jobbet som Bartender ja, i mange år nå.
Det er gøy, ingen ulemper[:)]

Mamitas er også Bartender hvis du vil spørre henne òg[:)]

Jeg har jobbet som Bartender både som sjef og som vanlig ansatt... I brun bar og i stiv proffesjonel coctailbar.

Man begynner kanskje vanligvis kl.11 og slutter da i 18-19 tiden, da får man morgenene med barna...
ellers begynner man 18-19 og slutter 01-02, da har man hele dagen med ungene.

Bartending og utrolig morsomt[:)]

Jeg hadde bra lønn da jeg kun jobbet dagtid òg faktisk... Men da ser man jo ikke ungene så mye da...

Takk for mange gode svar! Hvor begynner jeg for å prøve meg?? Jeg har jo ingen erfaring annet enn fra cafe som er relevant. Ansetter de folk uten forkunnskaper?

Back
Topp