Barseltrening i Bergen!

Steph87

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter!

Fant ikke igjen tråden jeg startet for en stund siden der jeg søkte jenter som ville bli med på trilleturer/trening i Bergen (Loddefjord), så da lager jeg en ny :)

Vi starter opp neste uke på onsdag hvis været tillater det :)

Dere som vil være med kan sende meg en pm så får dere mer info!

Om meg:
Personlig trener, idrettsutdanning gjennom NIH/safe, idrettsmassør, kostveileder og instruktør i styrke/spinning. Tidligere idrettsoffiser, jobber nå som leder på et treningssenter :)

Om treningen på onsdag:

Bli kjent trening der vi triller på asfalt/grus. Runden tar ca 1t og 45 min og har et par overraskelser underveis ;)
Treningen passer for de fleste, men har du kraftig bekkenløsning eller andre skader/utfordringer må du gi meg beskjed på forhånd :)

Gleder meg!! Nå håper jeg det renner inn pm her i innboksen ;)

Dytter denne :) har foreløpig fått melding fra 4 av dere, kom igjen, hiv dere med! Send pm for påmelding :)
Dette er et gratis tilbud! barseltreninger organisert av personlig trener koster vanligvis mye penger så dette må dere benytte dere av ;)

Hadde det ikke vært på andre siden av landet og barna mine er for store hadde jeg blitt med tvert :-D ;-)

Så ufattelig flott tilbud da. Skulle gjerne hengt meg på, men er vel ikke helt innafor. Er gravid nå, og har en gutt på 18mnd. Han er gjerne litt stor, går dessuten i barnehagen:P

Så ufattelig flott tilbud da. Skulle gjerne hengt meg på, men er vel ikke helt innafor. Er gravid nå, og har en gutt på 18mnd. Han er gjerne litt stor, går dessuten i barnehagen:P
Når har du termin? Mini er snart 9 uker, og jeg har tenkt å trene til jeg må på jobb igjen i desember ;) går an å hive seg med senere også!
Vil starte barseltreninger inne også, men det må bli på senteret "mitt" og da må du ha satselixia medlemskap..

Når har du termin? Mini er snart 9 uker, og jeg har tenkt å trene til jeg må på jobb igjen i desember ;) går an å hive seg med senere også!
Vil starte barseltreninger inne også, men det må bli på senteret "mitt" og da må du ha satselixia medlemskap..

Hehe, var på tidlig ul i går faktisk. Termin 1.des. Ble satt tilbake:P Så det går nok ikke da.

Back
Topp