Barseltreff

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som har fått invitasjon til barseltreff på helsestasjonen? Tenker kanskje å dra, men sist var jeg ikke på sånt i det heletatt :) bare én gang på noe sikkerhetskurs. Føler ikke helt det store behovet :hilarious: Men er litt nysgjerrig på hva det går ut på.

Ja har vært på det:) var nesten ingen som møtte da. Syns det var greit for det er jo med helsesøster som lurer på hvordan ting går og kan komme med tips og slikt:)

Var aktiv med i barselsgruppa i Oslo med første og igjen her vi bor nå sist. Veldig greit å bli kjent med foreldre som vil ha barn i samme klasse på skolen osv. Spørs hvor aktiv jeg blir denne gang, men vil nok møte opp ja.

Med eldste gikk jeg bare en gang. De andre mødrene var godt over 30 å hadde flere. Jeg var første gangs å 20 :/ følte ikke jeg passet helt inn :/

Andre gang gikk jeg ikke.

Skal prøve nå å se :) men ikke fått noe invitasjon enda :) jeg kjenner ei som fikk samme natt som meg da :)
Å hat en nabo som fikk noen uler før. Å en kollega som fikk 4 dager etter så tror jeg har nok å finne på uansett :p

Har fått invitasjon og kommer til å gå første gangen for å se hva det er, men er redd jeg kommer til å være den eldste:p så vi får se hva det blir til etterpå :)

Jeg fikk invitasjon i går. Kommer til å dra, og håper det kan bli noe ut av det fremover. Kjenner ingen andre med småbarn her vi bor, så det hadde vært kjekt med en barselgruppe.

Har fått invitasjon. Er ikke før midten av desember. Tenker jeg tar en tur for å se. Hadde vært fint med en trillevenn :) om ikke kjemien stemmer med noen, så har jeg i hvert fall prøvd :)

Ikke fått invitasjon enda, men kommer til å stille opp når jeg får. Har ingen i min omgangskrets som får barn i disse tider, så hadde vært kjekt med noen å trille med.

Skal neste torsdag!
Tenker å gå da, se an gjengen og bestemme meg for om det er noe jeg vil være med på eller ei..
Var med førstemann, greit nok det altså.. :-)

Back
Topp