Barseltreff

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Første barseltreff i morgen! Litt spent på hvem jeg havner på gruppe med! Ingen kjente tror jeg! Men blir koselig å treffe folk med baby på samme alder :)

Her er det to barselgrupper, så lurer litt på å gå i begge. Jeg bor på landet, og det er en barselgruppe i sentrum av kommunen og en i bygda der jeg bor. Jeg kjenner ganske mange. :) Det er veldig koselig med disse treffene! Noen av mødrene gikk jeg i barselgruppe med med første. :)

Jeg bor på landet, og vi må være 8 barn først, så må vente til det blir født litt flere;)

Så koselig. Her begynner ikke barselgruppene før baby er ca tre mnd sa helsesøster :p

Her er det to barselgrupper, så lurer litt på å gå i begge. Jeg bor på landet, og det er en barselgruppe i sentrum av kommunen og en i bygda der jeg bor. Jeg kjenner ganske mange. :) Det er veldig koselig med disse treffene! Noen av mødrene gikk jeg i barselgruppe med med første. :)

Koselig med to grupper da :D Deilig å være litt sosial mens man er hjemme i perm!

Hadde veldig glede av det med førstemann, da var vi 8 stk som hadde fått i samme mnd og var litt i samme aldersgruppe. Denne gangen var det bare 5 født i samme mnd og kun 3 som møtte (og stor aldersforskjell) så er usikker på om det blir noe dreis på det denne gangen.

Back
Topp