Barseltreff Bergen :)

Håper du får napp! Jeg har fortsatt kontakt med barselgruppa fra babyverden fra sist :) Kjempe koselig gjeng ♥
 
Mulig jeg kan bli med :) hvor tenker du? Hjemme hos en av oss da? Vi kan gjerne være hos meg (bor på Askøy da). Knakk halebeinet under fødselen så har fremdeles litt problemer med å komme meg steder selv.
 
Vet ikke helt hvor jeg tenkte. :D men hadde vært kjekt å ha det hjemme hos noen. Vi bor i en liten leilighet i sentrum så vet ikke hvor praktisk det er å ha det hos meg da... :p
Selv er jeg uten bil, men tar gjerne buss eller bane om det ikke tar halve dagen å komme seg dit :) vet ikke hvor lang tid det tar med buss til Askøy jeg?

Mulig jeg kan bli med :) hvor tenker du? Hjemme hos en av oss da? Vi kan gjerne være hos meg (bor på Askøy da). Knakk halebeinet under fødselen så har fremdeles litt problemer med å komme meg steder selv.
 
Vet ikke helt hvor jeg tenkte. :D men hadde vært kjekt å ha det hjemme hos noen. Vi bor i en liten leilighet i sentrum så vet ikke hvor praktisk det er å ha det hos meg da... :p
Selv er jeg uten bil, men tar gjerne buss eller bane om det ikke tar halve dagen å komme seg dit :) vet ikke hvor lang tid det tar med buss til Askøy jeg?
Jeg har hus, så her er det plass til mange :p det tar ca. 40 min med buss fra olav kyrres gate og til der jeg bor. Tar ca. 5 min å gå fra busstoppet.
 
Jeg kan sikkert også så om jeg får til og kommet meg dit. Har halvannen time og kjøre da! :p haddr jeg bare bodd på askøy enda *apetryne*
 
Askøy går fint for min del
Jeg kan sikkert også så om jeg får til og kommet meg dit. Har halvannen time og kjøre da! :p haddr jeg bare bodd på askøy enda *apetryne*
Jeg er også med! Kan godt være her, men her tar det ca 50 min med buss. Hehehe
Vet ikke helt hvor jeg tenkte. :D men hadde vært kjekt å ha det hjemme hos noen. Vi bor i en liten leilighet i sentrum så vet ikke hvor praktisk det er å ha det hos meg da... :p
Selv er jeg uten bil, men tar gjerne buss eller bane om det ikke tar halve dagen å komme seg dit :) vet ikke hvor lang tid det tar med buss til Askøy jeg?
Når passer det for dere? Vi skal ha dåp neste helg, men utenom det er jeg ledig :)
 
Jeg er med. Bare bli enige om noe dere som har fler barn og andre ting! Jeg har bare en liten skrikerunger :p
 
Passer for oss de fleste dager, gjerne en ukedag. Litt tidlig på dagen. :)
Kanskje legge opp til å ha det etter dere har hatt dåp da? :)
Vi kan godt ha det før dåpen for min del :) hva med mandag eller tirsdag neste uke? Passer det for folk? :)
 
Back
Topp