Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får napp! Jeg har fortsatt kontakt med barselgruppa fra babyverden fra sist Kjempe koselig gjeng ♥
Ja, det hadde vært koselig å få til
Det hadde vært koselig og fått til!
Mulig jeg kan bli med hvor tenker du? Hjemme hos en av oss da? Vi kan gjerne være hos meg (bor på Askøy da). Knakk halebeinet under fødselen så har fremdeles litt problemer med å komme meg steder selv.
Jeg har hus, så her er det plass til mange det tar ca. 40 min med buss fra olav kyrres gate og til der jeg bor. Tar ca. 5 min å gå fra busstoppet.Vet ikke helt hvor jeg tenkte. men hadde vært kjekt å ha det hjemme hos noen. Vi bor i en liten leilighet i sentrum så vet ikke hvor praktisk det er å ha det hos meg da...
Selv er jeg uten bil, men tar gjerne buss eller bane om det ikke tar halve dagen å komme seg dit vet ikke hvor lang tid det tar med buss til Askøy jeg?
Hvor bor du?Jeg er også med! Kan godt være her, men her tar det ca 50 min med buss. Hehehe
Askøy går fint for min del
Jeg kan sikkert også så om jeg får til og kommet meg dit. Har halvannen time og kjøre da! haddr jeg bare bodd på askøy enda *apetryne*
Jeg er også med! Kan godt være her, men her tar det ca 50 min med buss. Hehehe
Når passer det for dere? Vi skal ha dåp neste helg, men utenom det er jeg ledigVet ikke helt hvor jeg tenkte. men hadde vært kjekt å ha det hjemme hos noen. Vi bor i en liten leilighet i sentrum så vet ikke hvor praktisk det er å ha det hos meg da...
Selv er jeg uten bil, men tar gjerne buss eller bane om det ikke tar halve dagen å komme seg dit vet ikke hvor lang tid det tar med buss til Askøy jeg?
Når passer det for dere? Vi skal ha dåp neste helg, men utenom det er jeg ledig
Jeg bor på Milde. Du da?Hvor bor du?
Så klartJeg kunne også tenkte meg å være med om det fortsatt passer å være med?
Vi kan godt ha det før dåpen for min del hva med mandag eller tirsdag neste uke? Passer det for folk?Passer for oss de fleste dager, gjerne en ukedag. Litt tidlig på dagen.
Kanskje legge opp til å ha det etter dere har hatt dåp da?