Barseltiden

man er forskjellig....husker bare at starten på hjemmetilværelsen var så god med di to første.
Komme i gang med amminga, bli kjent med den lille før alle kommer rennanes med sine 100 råd som man ikke trenger :-)
Men med mine to første hadde jeg jo endel besøk på sykehuset, slik blir d jo ikke nå....
Er derfor jeg nå kansje velger å la far få styre besøket hvis formen tilsier d, når vi er kommet hjem. fordi d blir mange dager for dem å vente.....
Men som sagt. har verdens mest forståelsesfulle familie, så alt ordner seg.

Vi kommer nok til å få besøk av besteforeldre på sykehuset men ingen andre. Ellers skal nærmeste familie få komme når de føler for det. Venner kan vente til det har gått en ukes tid, sånn at vi får kommet oss litt å blitt kjent med prinsessa :)

Her og er nok besteforeldre og min og mannens søsken veldig velkommen allerede første uken. Men alle andre kan det være vi venter litt med. Kommer jo ann på formen. Og er jeg for sliten til å sitte med besøket så får mannen ta seg av alt. Det blir nok han så må ordne med kaffi og sette litt kjeks på bordet også tenker jeg :-)

Back
Topp