Jeg føler meg også nedstemt for tiden. Lillegullet vårt er bare åttedager gammel og oppfører seg i grunn eksemplarisk med å sove å spise. Men allikevel har jeg en rar og tyngende følelse i brystet og går rundt med klump i magen hele tiden. Kjenner at jeg gruer med til hver natt. Han vil nemlig ikke ligge i sengen sin og heller ikke mellom oss. Så vi sover med han hver sin gang på brystet... Ganske slitsomt!! Vi prøver å lure han ned mellom oss, men da våkner han å skriker... Noen råd kanskje??
Ellers vil jeg si at jeg har en mann som er helt utrolig!!! Han tar han stort sett hele tiden på dagen når jeg ikke ammer.. JEg har også slitt med å få i meg mat, så ligger stort sett på sofaen om dagen...
Hmm...nei ikke helt sånn jeg hadde sett for meg nei..Men godt å lese at det er andre i samme situasjon...
Ellers vil jeg si at jeg har en mann som er helt utrolig!!! Han tar han stort sett hele tiden på dagen når jeg ikke ammer.. JEg har også slitt med å få i meg mat, så ligger stort sett på sofaen om dagen...
Hmm...nei ikke helt sånn jeg hadde sett for meg nei..Men godt å lese at det er andre i samme situasjon...