Barseltårer

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg er en fryktelig følsom person ifra før av, og gråter lett til vanlig også. Men nå,,,, noen dager står vannkrana åpen på vidt gap[emoji85] og jeg klarer ikke slutte når jeg først begynner. Hvor lenge varer dette? Og er det andre som sliter med det?

Stakkars mannen vet ikke om han skal trøste eller le av meg[emoji23] og helt ærlig vet jeg ikke selv en gang hva som er best når det står på[emoji12]

Jeg er også sånn! Og husker godt at jeg var ekstra overfølsom et par uker etter fødsel sist gang. Men jeg synes nå det var litt godt også. Jeg husker jeg hørte på samme sang 10 ganger etter hverandre fordi den var så rørende at jeg bare gråt og gråt. Og jeg så på Calle the Midwife (nytt liv i East End) og gråt i hver eneste episode. Selvfølgelig litt verre når man ikke klarer kommunisere med folk rundt seg pga diverse hormoner :joyful:

Jeg hadde barseltårer med førstemann, de kom når jeg innså hvor heldig jeg var og når jeg innså hva mannen kom til å gå glipp av når han skulle tilbake på sjøen ;p de varte fra fødsel og til mannen dro på jobb(sjøen), så ca 3-4uker

Mannen ble sikkelig ukomfortabel fordi han ikke viste om han skulle le eller trøste, sånn som din ;p og jeg forstår de for de bare kom å gikk som de selv ville dagen lang

Er nok litt individuelt... for noen går det fort over, for andre som bla meg sitter det ofte fortsatt etter 9 år[emoji23][emoji12]

Er nok litt individuelt... for noen går det fort over, for andre som bla meg sitter det ofte fortsatt etter 9 år[emoji23][emoji12]

[emoji23][emoji23] da har jeg i såfall hatt barseltårer FØR jeg ble mamma også[emoji23] men ble bare hakke verre med mammarollen[emoji12]

Sunt å gråte en skvett? Er det ikke[emoji12][emoji12]

Jeg er en fryktelig følsom person ifra før av, og gråter lett til vanlig også. Men nå,,,, noen dager står vannkrana åpen på vidt gap[emoji85] og jeg klarer ikke slutte når jeg først begynner. Hvor lenge varer dette? Og er det andre som sliter med det?

Stakkars mannen vet ikke om han skal trøste eller le av meg[emoji23] og helt ærlig vet jeg ikke selv en gang hva som er best når det står på[emoji12]
Mannen her er rådløs han også, storesøster ble informert om at det kunne skje at mamma gråter "uten grunn" så hun løper etter tørkepapir hver gang. "Tar med 3 jeg mamma, så har du litt ekstra om du må skrike lenge"
Men ja, 3 døgnet var jeg helt åpen sluse og bare grein for alt. Det må nå ut uansett disse hormonene.

Mannen her er rådløs han også, storesøster ble informert om at det kunne skje at mamma gråter "uten grunn" så hun løper etter tørkepapir hver gang. "Tar med 3 jeg mamma, så har du litt ekstra om du må skrike lenge"
Men ja, 3 døgnet var jeg helt åpen sluse og bare grein for alt. Det må nå ut uansett disse hormonene.

[emoji23][emoji23][emoji23] så søt da[emoji23][emoji23][emoji23] hvor gammel er hun?

Jeg gråter av alt i fra at jeg ser på babyen og sier gla i deg til at pappaen sovner på sofaen (for det kunne jeg tenkt meg og) [emoji23][emoji85] Gråt forøvrig når jeg ble stressa når jeg skulle kle tulla før vi skulle gå tur også, jakkearmen hang seg opp og tårene rant.. De barseltårene kan godt roe seg snart [emoji6]

Har faktisk ikke merket så mye til disse tårene denne gangen. Ble litt våt i øyekroken da storesøstrene kom på sykehuset første gangen, men ellers har det vært stille. Tuta som bare det med de to eldste så jeg hadde liksom forberedt meg på det verste.

Med førstemann så kom de første dag så og si, så trudde jeg nå slapp unna! Den gang ei, de ventet bare til jeg kom hjem og er nå kommet for fullt! Må ærlig innrømme at jeg liker de ikke..

Back
Topp