lillespire94
Flørter med forumet
Flere som har dette? Bare jeg ser på lillegull starter jeg å grine. Er så overveldet av følelser at tårene bare renner og renner og renner. Elsker han så sykt mye! Håper dette roer seg snart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, føler meg stort sett veldig bra. Og det er deilig, for jeg hadde fødselsdepresjon da jeg fikk storesøster, og slet lenge med tilknytning og manglende morsfølelse. Med lillebror er jeg overlykkelig over endelig å få oppleve å kose meg ordentlig med babyen, kjenne at hjertet svulmer mens jeg lukter på ham. det gir litt mer tålmodighet til de tyngre dagene/nettene. Men blir så klart sliten og frustrert når det står på lenge.
Akkurat samme med meg! Første babyen varte barseltårene et helt år. Denne gangen ble jeg forelsket samme sekund hun kom opp på brystet etter fødsel, og wow, så mye mer energi man har til de lange nettene når det er sånn!
Akkurat samme med meg! Første babyen varte barseltårene et helt år. Denne gangen ble jeg forelsket samme sekund hun kom opp på brystet etter fødsel, og wow, så mye mer energi man har til de lange nettene når det er sånn!
Jeg griner fordi jeg er så forelsket jeg. Elsker han så mye at det gjør rett og slett vondtpluss at jeg føler meg ikke bra nok for dette lille perfekte mirakelet
Helt klart! Det er så sterkt at jeg faktisk får litt dårlig samvittighet ovenfor storesøster.men så minner jeg meg selv om at depresjon er jo en sykdom, og det antakeligvis er hennes fortjeneste at jeg er i stand til å føle det sånn denne gangen. At hun allerede har åpnet kranene litt og litt, så morskjærligheten var allerede i full flyt.
![]()
Godt sagt. Føler det på samme måte. Må passe meg veldig når folk spør hvordan det går for ikke å si at "det går så utrolig mye bedre enn første gang" rett foran storesøster. Har gjort det en del allerede og kjenner den dårlige samvittigheten!
Samme her, gråt mye da var på der verste med sykdom og ikke kunne amme henne ordentlig eller ta vare på.Gråt mye da jeg var syk. Veldig fortvilelse å ikke kunne ta seg av jr. Har ellers sluppet unna.
Lykkegrining er ikke det som menes med barseltårer da. Det er jo at man føler seg litt nedfor, egentlig. Men er nok normalt at man også kan føle seg mer hormonell og også lettrørt av de bra tingene.
Du er bra nok, så bare prøv å nyt det![]()