Barseltårer

Trine1988

Blir kjent med forumet
Noen som plages av barseltårer?
Jeg plages veldig av det.. kom som lyn fra klar himmel på dag to, og de lever sitt eget liv.. nå skal det sies at det er ikke ift den nyfødte jeg sliter.. jeg preges mest av storebrorens reaksjoner.. og min samvittighet overfor han.. vet at alt går seg til med tiden, skulle bare ønske jeg kunne spole frem til at han er vant til at hun er her, og at jeg har mulighet å finne på ting med bare han..

Kjenner på de samme følelsene og sender over en klem. Vondt å se at storebror synes det er vanskelig å få søsken. Vi får trøste oss med at det blir bedre når den lille blir større, og at de får en lekekamerat for livet:)

Ja! Helt grusomt!
Må amme på eget rom fordi han er så hardhendt med henne ( han er bare 2) og da står han utenfor å banker på døren, gråter og roper at jeg skal komme. Men kan ikke amme når han er i nærheten. Han hopper og vil holde osv. Selv om far er tilstede blir det for vanskelig.

Håper tiden går fort så han blir vant til henne og hun sluter å være så interessant!

Uff har ikke født enda, men tenker veldig på hvordan snart 2 åringen her vil ta det.
Har 18 mnd mellom de to eldste mine, og det gikk veldig bra. Passet på, og ta med størsta på alt. Hun fikk hjelpe med bleier, bading, gi tutt osv.
Og når jeg var ferdig å amme puttet jeg Lille i vogna, også puttet hun sin dukke i vogna si. Også trilla vi tur, eller gikk på lekeplasse osv. Bare sånn at hun fikk mye kvalitetstid av meg mens Lille sov.
De sov dupp på samme tid så jeg fikk tid til meg selv da :)

Back
Topp