Barseltårer.....

Malan

Andre møte med forumet
For noe hærk!!!
Fikk lillebror 1 uke før termin, han er idag 6 dager gammel! Jammen går tiden fort...
Dagene gikk fint, helt til idag, da kom de forbaska barseltårene! Trodde jeg skulle slippe unna de denne gangen, men nei da.. Her sitter jeg, apatisk i stolen og tårene kan plutselig bare begynne å trille... Ser på storebror og gruer meg for tiden som kommer med liten tid til han fordi jeg er opptatt med lillebror.. Deretter gråter jeg litt for tiden jeg ikke får med lillebror fordi jeg også må prioritere storebror, komplisert sa du, ja da, jammen bra man kommer over disse hormonene etterhvert, for jeg vet jo at ting går seg til, men jøye meg, disse hormonene haler og drar i meg.. Flere som sliter?

xsmile3:wacky:Uff ja, sliter med det samme, og her er ikkje baby komme enda :confused: lurer veldig på korleis det blir etterpå... :rolleyes: Har ein gutt på 21 mnd no, så kjenner veldig på det med delt oppmeksomhet..

Jeg har grått mye, mest for at ammingen ikke har vært lett. Men også av både glede og frustrasjon over alt nytt. Trøster meg med at det er normalt...

Har sluppet relativt billig unna denne gangen, men forrige gang var jeg et vrak aldeles! Hun er nå 2 uker og 2 dager, så satser på at tårene holder seg unna de kommende ukene også. Noen tårer er det i ny og ne, men ikke gale i det hele tatt og ikke har jeg den nedstemte følelsen jeg hadde sist. Hurra!
Men føler absolutt med dere og det er bra å se dere vet det går over. Det er bare å la tårene trille og få det ut enn å gå å holde på de.. :) snart føler vi oss alle noenlunde normale igjen :)

Slitsomme dager ja, men det retter seg snart.. Like mye tårer over at jeg vet tiden går fort å plutselig er det ingen spedbarn/liten baby lengre og er redd tiden kommer til å gå ifra oss.. Men disse tankene blir vel mildere etterhvert som hormonene stabiliserer seg :-)

Back
Topp