Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er 'godt' å høre at det ikke bare er jeg som kjenner på samvittigheten. Syns det er så vanskelig dette med storesøstersærlig fordi hun er en sensitiv jente som tar alt inn på seg, og lillesøster ikke vil ligge alene i det hele tatt. Regner med alt går seg til etterhvert!
Uff ja, akkurat sånn det er her - og det er så grusomt å se den skuffelsenHun har store, brune øyne som hun ser på meg med og har et så trist og skuffa ansikt når jeg ikke kan leke eller ha henne på fanget når hun vil.. og jeg snufser og griner.. blæ!
Her tar jo egentlig storebror det ganske fint, men merker at han blir sjalu når jeg skal amme. Å det skjønner jeg jo for da får jeg jo ikke hjulpet han med noen ting o.l. Har de siste gangene foreslått at vi kan lese bok og det liker han. Men er jo begrensa hvor lenge han gidder å lese bok av gangen også. Han har i hvertfall fått masse ekstra pappatid, og det liker han. Og pappaen har latt han sove sammen med seg på gjesterommet et par netter, for litt ekstra kos. Men da byner jeg å grine av det også for JEG VIL Å sove sammen med han og være mer sammen med hanDet er 'godt' å høre at det ikke bare er jeg som kjenner på samvittigheten. Syns det er så vanskelig dette med storesøstersærlig fordi hun er en sensitiv jente som tar alt inn på seg, og lillesøster ikke vil ligge alene i det hele tatt. Regner med alt går seg til etterhvert!