Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det sånn i går. Gå å ta deg en glodvarm dusj og maser puppene under det varme vannet. Hvis du får til, prøv å håndmelk deg i dusjen og. Det hjalp på meg i går i allefallHadde det forrige fredag pga såre pupperog har det idag pga ein stk vond pupp, redd det er brystbetendelse på gang
prøvde å få j til å suge det lengst mulig! Men fortsatt ømt og vondt! Pumpa eg har virker heller ikkje, so får ikkje tømt meg med den heller!
Hadde det forrige fredag pga såre pupperog har det idag pga ein stk vond pupp, redd det er brystbetendelse på gang
prøvde å få j til å suge det lengst mulig! Men fortsatt ømt og vondt! Pumpa eg har virker heller ikkje, so får ikkje tømt meg med den heller!
Lurer på om gutta gjør noe lignende når de dusjer...?Jeg bruker å klemme ut litt melk i dusjen for å få puppa igang, så bøyer jeg meg framover og da bare renner det ut av puppene, deilig å få letta trykket når det presser som verst!
Haha, enten så tenker jeg veldig koffert, eller så var det meningenLurer på om gutta gjør noe lignende når de dusjer...?![]()
Ha ha ha ordlyden i setningene til tonjecathrine fikk meg til å tenke koffertHaha, enten så tenker jeg veldig koffert, eller så var det meningen![]()