Barselstårer..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere enn meg som har dette? Siste par dagene griner jeg for alt.. Griner av å se på frøken fryd fordi hun er så vakker, griner av å tenke på fødselen og for en flott opplevelse det var..Griner til og med av å tenke på at jeg har barselstårer.. hehe:D Er det mulig?? er ikke lei meg altså.. bare proppfull av følelser..:)

Flere enn meg som har dette? Siste par dagene griner jeg for alt.. Griner av å se på frøken fryd fordi hun er så vakker, griner av å tenke på fødselen og for en flott opplevelse det var..Griner til og med av å tenke på at jeg har barselstårer.. hehe:D Er det mulig?? er ikke lei meg altså.. bare proppfull av følelser..:)
Åjaaada, jeg gråter hvor som helst, når som helst, av hva som helst :-) har gjort det i to uker nå. Å spesielt når jeg ser på babyen som suger melk, eller ser på når hu sover :-) blir helt rørt bare hun lager en liten pipelyd er nok :-)

Åjaaada, jeg gråter hvor som helst, når som helst, av hva som helst :) har gjort det i to uker nå. Å spesielt når jeg ser på babyen som suger melk, eller ser på når hu sover :) blir helt rørt bare hun lager en liten pipelyd er nok :)
Hehe.. Blir helt rørt av hele jenten ja..:) Hun er så nydelig at jeg er helt forelsket..:)

Skal settes igang imorgen og kan ikkje vente med å se lille babyen min! Herregud <3 <3 :):)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Masse lykke til.. Mener å huske at du er fra bergen og der er de så utrolig flinke alle sammen.. på føden og barsel 1.. Hverfall alle de jeg traff på.:)

Back
Topp