Barselstårer - ingen spøk!

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Følt meg litt sliten i dag, ikke det store humøret selv om formen er fin etter keisersnittet. Lillemor er litt små gul og sover derfor veldig mye. Har fortsatt ikke fått i gang melkeproduksjinen helt og hun har tidvis lavt blodsukker så hun får litt ekstra mme på kopp etter amming. Skulle bare ut å veie henne etter amming nå i kveld, og den ene barnepleieren som hadde kommet på vakt var så uheldig å spørre hvordan det gikk! Tårer og snørr i fri flyt, har ikke sjangs å holde tilbake! Hun blir jo litt bekymret stakkar, men forstår fort hva som foregår.. Fikk roet meg ned, hun ville ta med babyen ut så jeg fikk sove og komme inn når hun var våken og klar for pupp! Så kom det inn en jordmor med paracet, og bare synet av henne fikk meg til å begynne igjen! Ufattelig slitsomt å ikke klare å kontrollere det, men og litt godt samtidig. Mye følelser i sving for tiden! Og som barnepleieren sa: melka kommer med tårene! Så satser på litt søvn og en tårefri dag i morgen :-)

Ja, det er jo mye som skjer disse dagene. God natt til deg og frøkna.

Føler med deg, er der selv! Tårene truer, og melka kommer i kveld. Jeg kan ikke amme så jeg synes ikke det er bra at melka kommer. Men det er mye hormoner i sving, ja, men for meg hjelper det litt å tenke på at det er nettopp det det er, bare hormoner :)

Her har heldigvis samboer forstått at jeg griner for alt. Spesielt i dag da jeg er så himla sliten! Dårlig matlyst hjelper heller ikke. Men kom meg litt etter å ha drukket noen liter vann på er par timer...

For det meste gråter jeg av kjærlighet :)

Med første gråt jeg for alt; melkespreng, såre pupper, vakkert barn, sliten, glad, ting på TV, sanger på radioen, sambo som koste med baby.. Mildt sagt alt mellom himmel og jord:-p
Denne gangen har jeg ikke felt ei tåre. Jordmor sa det var vanlig, for nå har jeg erfaring og ting er mindre overveldende:-)

Med første gråt jeg for alt; melkespreng, såre pupper, vakkert barn, sliten, glad, ting på TV, sanger på radioen, sambo som koste med baby.. Mildt sagt alt mellom himmel og jord:-p
Denne gangen har jeg ikke felt ei tåre. Jordmor sa det var vanlig, for nå har jeg erfaring og ting er mindre overveldende:-)

Akkurat som meg med nr 1 og nr 2!

Back
Topp